וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרו לעצמם: ארון רוג'רס וגרין ביי ניצחו בסן פרנסיסקו

הקוורטרבק רשם ארבעה טאצ'דאונים, והפאקרס התאוששו מההפסד המפתיע למינסוטה כשניצחו את הפורטי ניינרס החסרים 17:34. הריידרס הפרו את חוקי הקורונה ואיבדו בחירת דראפט

ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. GettyImages
שם את ההפסד מיום ראשון בצד. רוג'רס/GettyImages

בעקבות ההפסד המפתיע למינסוטה, גרין ביי פאקרס ידעה שהיא חייבת לנצח בסן פרנסיסקו כדי להימנע ממשבר. זה היה יותר קל כשהניינרס חסרו את הכוכבים שלהם - הקוורטרבק ג'ימי גארופולו, הטייט אנד ג'ורג' קיטל והרץ האחורי רחים מוסטרט, כולם נעדרו בגלל פציעות. גרין ביי ניצחה 17:34 ועלתה למאזן 2:6, הניינרס צנחו למאזן 5:4.

ארון רוג'רס רשם ארבעה טאצ'דאונים ומסר ל-305 יארד, כשהפאקרס אוחזים במושכות לכל אורך המשחק ומובילים כבר 3:34. דבאנטה אדאמס, התופס המועדף של רוג'רס העונה, קטף עשר מסירות ל-173 יארד עם טאצ'דאון ולמרקז ונדסקנטלינג היה לילה לא פחות מוצלח, עם 52 יארד ושתי תפיסות לטאצ'דאון. בצד השני, ניק מאלנס מסר ל-291 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, כששיתוף הפעולה העיקרי שלו היה עם ריצ'י ג'יימס - 13 תפיסות, 184 יארד וטאצ'דאון.

עוד מהליגה: לאס וגאס ריידרס הפרה את חוקי הקורונה ונשללה ממנה בחירת דראפט, יחד עם קנס של 500 אלף דולר וקנס אישי למאמן ג'ון גרודן של 150 אלף דולר. זו הפעם השנייה שבה הריידרס נענשים על הפרת החוקים, אבל לאחר שבוע 2 זה היה רק קנס כספי. כעת הפכו לראשונים בליגה שנשללת מהם בחירת דראפט - סיבוב שישי ב-2021.

באופן כללי, הריידרס נקנסו ביותר ממיליון דולר, כשהבעיה העיקרית היא שהם לא מקפידים על כללי ריחוק, לא לובשים מסכות ושחקנים שכבר נמצאו חיוביים מסכנים שחקנים אחרים במתחם האימונים. הקבוצה כבר הוזהרה לפני שבועיים, אבל ההתנהלות הבעייתית המשיכה ולכן הגיע העונש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully