וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלטה אספניה: דן מרטין עדיין רביעי אחרי יום של מזג אוויר סוער

גשם כבד ורוחות עזות הקשו על הרוכבים בקטע ה-15, אבל הסטטוס-קוו נשמר והרוכב האירי של הקבוצה הישראלית עדיין חולם על הפודיום

גיא ניב בטור דה פראנס/סטארט אפ ניישן

הקטע ה-15 של וואלטה אספניה הגיע הערב (חמישי) לסיומו בקושי רב, אחרי יותר משש שעות בתנאים קשים. הרוכבים נאלצו להתמודד עם גשם כבד, רוחות עזות ולקינוח גם ערפל בחלקו האחרון של השלב שארך 230 ק"מ ממוס לפואבלה דה סנאבריה, ובסיום הקטע נותר דן מרטין, הרוכב המוביל של הקבוצה הישראלית סטארט-אפ ניישן, במקום הרביעי הכללי.

מי שניצח בקטע הוא הבלגי יספר פיליפסן, שחצה את קו הסיום בפלוטון שכלל 84 רוכבים יחד עם המובילים פרימוז' רוגליץ' וריצ'רד קרפאס ששמרו על סטטוס-קוו. רוגליץ' הסלובני נהנה מיתרון של 39 שניות על פני יריבו מאקוודור, כשבמקום השלישי נמצא יו קארת'י הבריטי וברביעי כאמור מרטין האירי, בפיגור של 1:42 דקות מהחולצה האדומה של המוביל.

דן מרטין רוכב אופניים אירי. אתר רשמי סטארט-אפ ניישן, אתר רשמי
שרד את היום. דן מרטין/אתר רשמי, אתר רשמי סטארט-אפ ניישן

המארגנים הודיעו לקראת הסיום שהם ימדדו זמנים שלושה קילומטרים לסיום כדי להקטין את סכנת ההתרסקויות בתנאי תחרות כה קשים - בעיקר לרוכבים המובילים בדירוג הכללי וביניהם כמובן מרטין, שזכה במהלך היום להגנה מצד הרוכבים האחרים בקבוצתו הישראלית.

הבשורות הרעות הן שמזג האוויר צפוי להחריף בשבת הקרובה, אז ייערך הקטע הלפני אחרון במרוץ שיסתיים בעלייה האחרונה לגובה של כמעט 2,000 מטר שמהווה ההזדמנות הגדולה של מרטין לנסות להתקדם בחזרה למקום השלישי. לפי התחזויות צפויה סערה וכנראה גם שלג בפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully