וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד: חזיזה וגלזר צפויים לפתוח, אזולאי מחוץ להרכב של בן שמעון

עודכן לאחרונה: 6.11.2020 / 13:35

וילדסחוט או אבו פאני עשויים לרדת לספסל נגד אשדוד (שבת, 18:45, ספורט2), גלזר אמור להמשיך לקבל קרדיט. בן שמעון יפתח עם שלושה בלמים

צפו בתקציר ה-2:2 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב במשחק העונה הראשון/ספורט 1

מכבי חיפה

הירוקים רוצים לחזור למסלול הניצחונות אחרי ה-2:2 עם מכבי תל אביב במשחק העונה, אותו פתחו מצוין אבל דעכו לאט לאט. לברק בכר שוב יש כמה התלבטויות לגבי ההרכב. הראשונה היא בנוגע לעמדת השוער, אך עושה רושם שעומרי גלזר ימשיך לקבל קרדיט ויפתח בין הקורות. גם טאלב טואטחה צפוי לפתוח בהרכב, כמו גם דולב חזיזה שצפוי לתפוס את מקומו של יאניק וילדסחוט או של מוחמד אבו פאני.

"יש לנו מאמני כושר הכי טובים בליגה, הצוות הכי טוב בארץ, ואני בטוח שיכינו אותנו הכי טוב שיש", אמר עאיד חבשי לקראת המשחק בתגובה לביקורות. "בסופו של דבר לא שיחקנו הרבה זמן, מכבי תל אביב שיחקה במשך חודש. יש הבדל גדול בין משחק אימון למשחק ליגה רשמי, ואני בטוח שממשחק למשחק אנחנו ניכנס לכושר".

חבשי הוסיף: "ממשחק למשחק השילוב ביני לבין פיאניץ' משתפר. אנחנו עובדים על זה המון באימונים. פיאניץ' בלם ברמה מאוד גבוהה שרעב להצליח".

על אשדוד: "כל המשחקים בליגה חשובים. המשחק נגד מכבי תל אביב מאחורינו, ועכשיו מחכה לנו מספר סופר קשה. צריך לבוא לקחת שלוש נקודות".

על היכולת האישית שלו: "אני מוכיח את עצמי בכל אימון ובכל הזדמנות שאני מקבל. הצוות רואה את זה, גם כשלא שיחקתי בעונה שעברה עשיתי את המקסימום כדי להוכיח את עצמי בכל פעם מחדש".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. צילום מסך, צילום מסך
לא מעט דילמות. ברק בכר/צילום מסך, צילום מסך

ברק בכר אמר על המשחק מול מכבי תל אביב: "ככל שנשחק יותר נוכל למשוך את האינטנסיביות ליותר דקות. אנחנו עובדים על זה ואני מקווה לראות תוצאות כבר מחר. הובלנו 0:2, אז ברור שזה פספוס, מצד שני הייתה ירידה באינטנסיביות במחצית השנייה אז התוצאה בסך הכול משקפת. היו דברים טובים שנרצה לקחת מהמשחק הזה ודברים פחות טובים שננסה ללמוד מהם".

על עמדת השוער והמאבק בין ג'וש כהן לעומרי גלזר: "יש מאבק בכל עמדה. זה טוב שיש לנו שני שוערים טובים ושיש התלבטויות. נחליט בסמוך למשחק".

עאיד חבשי אמר: "ממשחק למשחק השילוב ביני לבין פיאניץ' משתפר. אנחנו עובדים על זה המון באימונים. פיאניץ' בלם ברמה מאוד גבוהה שרעב להצליח".

על אשדוד: "כל המשחקים בליגה חשובים. המשחק נגד מכבי תל אביב מאחורינו, ועכשיו מחכה לנו מספר סופר קשה. צריך לבוא לקחת שלוש נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב מול עאיד חבשי שחקן מכבי חיפה. דני מרון
"אני מוכיח את עצמי בכל הזדמנות". חבשי מול מכבי תל אביב/דני מרון

מ.ס. אשדוד

שלומי אזולאי יודח מהרכב מ.ס. אשדוד למשחק נגד מכבי חיפה. אחרי המשחק בשבוע שעבר מול בני יהודה, המאמן רן בן שמעון יציב מערך עם שלושה בלמים כאשר ניר ברדע וגיל כהן יפתחו לצד טימותי אוואני. כזכור, הבלם הסרבי ננאד צבטקוביץ' הורחק במשחק הקודם ולא יפתח. בן שמעון יעלה עם שלושה קשרים באמצע, ועם החלוצים פאהד באיו ודין דוד.

רן בן שמעון אמר לקראת המשחק: "ההפסד האחרון לא משפיע. אנחנו מאמינים בשיפור, לדעתי שיחקנו טוב נגד בני יהודה והיו חסרים לנו הפעולות הנכונות במהלך האחרון. לקחנו את הדברים הטובים, שיפרנו את הדברים הפחות טובים, וממשיכים למשחק הבא. יש פה קבוצה חזקה מאוד מנטלית. יש פה קבוצה טובה שהיא חזקה גם מנטלית. אני סומך על השחקנים, אנחנו נעשה דברים יפים השנה. המטרות של מכבי חיפה פחות מעניינות אותי. כל הקבוצות ששיחקו באירופה משחקות בקצב יותר גבוה. יש להם יתרון גופני גדול, כי הם גם ערכו מחנה אימונים של עשרה ימים בזמן שאנחנו היינו בסגר".

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
אופטימי. רן בן שמעון/לירון מולדובן

טריוויה

* 62 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגת העל. המאזן עד כה: 11:33 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 18 תוצאות תיקו.

* הניצחון היחיד של מ.ס. אשדוד באצטדיון החדש בחיפה היה בקדנציה הקודמת של רן בן שמעון, שריצה אז עונש הרחקה וישב ביציע ב-0:1 בפברואר 2017.

* ניקיטה רוקאביציה כבש בכל אחד משמונת המשחקים הרשמיים של מכבי חיפה: ארבעה שערים במוקדמות הליגה האירופית, חמישה בליגה ועוד אחד בגביע הטוטו.

* מצד שני, מכבי חיפה סופגת כבר שבעה משחקים ברציפות (שלושה בליגה וארבעה בליגה האירופית) ואם נחבר גם את סוף העונה שעברה, אז היא לא הצליחה לשמור על שער נקי בשמונת משחקי הליגה האחרונים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully