וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהחלט לא מוכר גלידה: צפו ברגעי העצבים של ז'וזואה

עבירות גסות וזעם על השופטים, 82 כרטיסים צהובים ו-5 כרטיסים אדומים. אנחנו עדיין לומדים את הגאון הנפיץ של הפועל באר שבע, אבל בפורטוגל וטורקיה יכולים להעביר לנו שיעורים. אז אספנו כמה מהרגעים העצבניים של מי שהצהיר: "אם אתה רוצה להיות נחמד לכולם, תמכור גלידה"

העבירות, הכרטיסים, העצבים של ז'וזואה בטורקיה ופורטוגל/עריכה: ניר חן

פגיעה באלמוג כהן, מרפק לצלעות של טל בן חיים, ריב מתוקשר עם ניסו אביטן ועוד קצת מפה וקצת משם. מלבד רגעי הקסם החוזרים ונשנים שלו, זה התפריט שהגיש עד עכשיו ז'וזואה בעונת 2020/21.

בימים האחרונים הדם החם של הפורטוגלי בן ה-30 שוב עומד על הפרק ואי אפשר להוריד ממנו את העיניים. האקשן בשיאו ואף פעם אי אפשר לדעת מה ז'וזואה מכין בעוד שנייה או שתיים. בישראל עדיין לומדים להכיר את הפרוטוגלי הנפיץ, אבל במולדתו ובטורקיה בה הוא שיחק בשלוש קבוצות שונות, כבר מכירים אותו היטב.

הקליקו לרגעים העצבניים של ז'וזואה לפני ההגעה לישראל

העבירות, הכרטיסים, העצבים של ז'וזואה בטורקיה ופורטוגל/עריכה: ניר חן

82 כרטיסים צהובים, 4 כרטיסים אדומים אחרי צהוב שני וכרטיס אדום ישיר אחד, אי שם בעונת 2009/10, כשלבש את מדי פנאפיל מליגת המשנה בפורטוגל והורחק לקראת סיום המשחק נגד אשטוריל. זה המאזן של ז'וזואה, כולל המפעלים בישראל.

אז אספנו כמה מהרגעים הלוהטים שלו בטורקיה והמסקנה היא ברורה. אתמול ז'וזואה שלח מסר בעקבות הדיון סביבו וכתב באינסטגרם: "אם אתה רוצה להיות נחמד לכולם, לך תהיה מוכר גלידה!". אם ככה, הפורטוגלי הוא בהחלט לא מוכר גלידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully