וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לשיקגו: על פי סוכנויות ההימורים בארה"ב, הבולס צפויים לבחור בדני אבדיה

על פי אחת מסוכנויות ההימורים הגדולות במדינה, היחס שהבולס יבחרו בפורוורד במקום הרביעי צנח ל-1 ל-2. אובי טופין וג'יימס וייסמן אחריו ברשימה

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

היכן ישחק דני אבדיה? השאלה הזו לא מעסיקה רק אותנו, חובבי הספורט בישראל, לקראת דראפט ה-NBA שייערך ב-18 בנובמבר, אלא גם רבים אחרים מעבר לים. זו אחת הסיבות שסוכניות ההימורים בארצות הברית מעדכנות את יחסיהן אחת לכמה ימים. הלילה (בין רביעי לחמישי), שמו של אבדיה הוזכר באתרי ספורט רבים במדינה אחרי שאחת מסוכנויות ההימורים הגדולות, PointsBet, פרסמה יחסים חדשים לקראת הדראפט.

על פי אתר ההימורים הפופולרי, לדני אבדיה הסיכוי הגבוה ביותר להיבחר על ידי שיקגו בולס במקום הרביעי - עם יחס של 1 ל-2. הבא אחריו ברשימה הוא אובי טופין האתלט, עם יחס של 1 ל-3 ומיד אחריו נמצאים ג'יימס וייסמן (1 ל-6) וקיליאן הייז, אייזק אוקורו וטייריס הליברטון, עליהם היחס עומד על 1 ל-10.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
התשובות ב-18 בנובמבר. אבדיה/דני מרון

שמו של אבדיה הוזכר באותה נשימה עם הבולס כבר מספר פעמים. לאחרונה גם העיתונאי קווין אוקונור סבר כי אבדיה ייבחר במקום הרביעי על ידי שיקגו. בעבר צפה אוקנור כי גולדן סטייט תיקח את הישראלי כבר בבחירה השנייה, אך כעת הוא משדך לווריירס דווקא את הסנטר ג'יימס ווייסמן.

"אם לאמלו בול עדיין יהיה על הלוח, צפו שהטלפונים של שיקגו יצלצלו ועל הקו יהיו קבוצות כמו ניו יורק, דטרויט ועוד כמה שמחפשות פליימייקר", כתב אוקונור. "גם הבולס עשויים לקחת את בול, אבל מספר מקורות אמרו לי בשבוע האחרון שהם שומעים שאבדיה יכול להיות הפליימייקר בו הם חושקים. זה בהחלט יהיה הגיוני. לבוס החדש ארתוראס קרנישובאס יש השפעה חדשה על ההיסטוריה של דנבר בבחירת כישרונות בינלאומיים, ואבדיה נראה כמו התאמה טבעית לכישרון שיש כרגע בשיקגו. הוא חכם ותמיד משחק עם מנטליות מנצחת. אם הקליעה שלו תשתפר, הוא יוכל להתברר כשחקן הטוב ביותר בדראפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully