וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל אחרי ההפסד של פריז סן ז'רמן: "התקשורת לחוצה, אבל המשרה שלי לא בסכנה"

פ.ס.ז' שוב הפסידה בליגת האלופות, המאמן נאלץ להרגיע את הלחץ, מרקיניוס טוען: "זאת לא אשמתו, אנחנו סומכים עליו". טוכל: "אם אתם מצפים שבכל משחק ננצח 0:3 או 0:4, אלה הציפיות שלכם, לא שלי"

תקציר: פרייבורג - באייר לברקוזן 4:2/ספורט 1

לחץ בפריז סן ז'רמן. אלופת צרפת ספגה הפסד שני בשלושה משחקים בליגת האלופות, אחרי שאתמול (רביעי) איבדה יתרון ונכנעה 2:1 לר.ב לייפציג. זו הפעם הראשונה אי פעם ששלוש הקבוצות הצרפתיות (פריז, מארסיי וראן) מפסידות באותו מחזור באלופות מאז אוקטובר 2011 (ליל, ליון ומארסיי), אבל את תומאס טוכל כל זה לא מעניין: המאמן מרגיש את התקשורת יושבת לו על הצוואר.

"זו אשמתנו, כי לא כבשנו את השער השני", אמר טוכל בסיום על קבוצתו, שהוליכה 0:1, החמיצה פנדל ופספסה עוד הזדמנויות להכפיל את התוצאה, "אחר כך עשינו שגיאה שהובילה לפנדל. אחר כך ספגנו אדום ובעשרה שחקנים זה קשה. והיריבה קבוצה חזקה. שיחקנו מול קבוצה שעד לפני שבוע הוליכה את הבונדסליגה.

תומאס טוכל, מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
כשמאמן אומר שמעמדו יציב, הוא בבעיה. טוכל/רויטרס
מרקיניוס, פריז סן ז'רמן. רויטרס
עצבני. מרקיניוס/רויטרס

"היו חסרים לנו שחקנים", המשיך טוכל, שנאלץ להסתדר בלי ניימאר ואמבפה, "לא היינו בקצב, אנחנו מחליפים שחקנים בכל שבוע. יש לנו עוד משחקים, עדיין הגורל שלנו בידיים שלנו. אם אתם מצפים שבכל משחק ננצח 0:3 או 0:4, אלה הציפיות שלכם, לא שלי. האווירה בתקשורת מאוד לחוצה, ככה זה בפריז. אין בעיה, העבודה שלי נשארת אותו דבר. המשרה שלי לא בסכנה".

מרקיניוס הגן על המאמן שלו: "קשה להסביר מה קרה. כשאתה סופג שער, אתה חייב להישאר מרוכז. חייבים להתגבר. חייבים להישאר חיוביים. צריך להשתפר, ואנחנו יודעים שהתחרות לא קלה. אם אנחנו תומכים בטוכל? כמובן. אנחנו יודעים איך זה כדורגל. זה המאמן שהוביל את הקבוצה לעונה הטובה הכי טובה בהיסטוריה שלה. לכדורגל אין סבלנות אליי, למאמן, לאף אחד. צריך להשתפר, ואנחנו סומכים על המאמן. זאת לא אשמתו. אנחנו השחקנים יכולים לשחק הרבה יותר טוב. כשאתה עולה למגרש, אתה חייב להילחם. תנצח או תפסיד, אתה חייב להילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully