וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אירופה בכדוריד: ישראל הפסידה 31:22 בפורטוגל

הנבחרת בכחול לבן נתנה פייט מול היריבה החזקה, אך התעייפה בסיום ונחלה הפסד צפוי במחזור הפתיחה. חוץ פומרנץ הצטיין עם 10 שערים. המשחק הבא: איסלנד בחוץ

נבחרת ישראל בכדוריד פתחה הלילה (רביעי) את משחקיה במוקדמות אליפות אירופה 2022 עם הפסד 31:22 (14:12) מול פורטוגל החזקה. הנבחרת הייתה חזק בתמונה במשך יותר מ-40 דקות, ואף הובילה גם במהלך המחצית הראשונה והמחצית השנייה, אבל בסופו של דבר העייפות עשתה את שלה בשלבי הסיום ופורטוגל הגדילה את היתרון לשיא בשניות הסיום.

נבחרת ישראל בכדוריד. איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הפסד צפוי. נבחרת ישראל/אתר רשמי, איגוד הכדוריד

המשחק הבא של נבחרת ישראל מתוכנן להיות באיסלנד, וכעת ממתינים להודעה לגבי מועד חדש לאחר שהוא נדחה (במחזורים 3-4 נבחרת ישראל תארח ותתארח בליטא בחודש מרץ). נבחרת ישראל כאמור הוגרלה בבית קשה, עם נבחרות מהטופ העולמי (איסלנד ופורטוגל), כשהמטרה היא להשיג ניקוד ולהגיע אל המקום השלישי (ממנו 4 נבחרות מ-8 בתים יעפילו לאליפות אירופה, בנוסף ל-16 הנבחרות שיסיימו במקומות 1-2, מארחות האליפות הונגריה וסלובקיה, ואלופת אירופה וסגניתה ספרד וקרואטיה).

גיל פומרנץ הוליך את הנבחרת עם 10 שערים. אדיר כהן הוסיף 3 (מ-7), יואב למברוזו 2 (מ-7), דניאל מוסינדי 2 (מ-4), שניר נציה 2 (מ-2), דניאל שקלים 2 (מ-2), יונתן דיין 1 מ-3. רם טורקניץ סיים ללא שערים (0 מ-4) עמית גל עם 0 מ-1, כשבמשחק שותפו עדן ג'ינג'י, תומר בודנהיימר, ליאור גורמן, צרפתי ושחק. מושיקו אלימלך סיים עם 8 עצירות בסטטיסטיקה. במשחק המקביל בבית, איסלנד ניצחה את ליטא 20:35.

אולג בוטנקו מאמן נבחרת ישראל כדוריד. איגוד הכדוריד, אתר רשמי
היה קרוב, אבל לא מספיק. אולג בוטנקו/אתר רשמי, איגוד הכדוריד

אולג בוטנקו מאמן הנבחרת אמר בסיום: "אנחנו קצת מבואסים. מצד אחד, לא ציפינו שנתמודד איתם 45 דקות באופן שווה, ולכן אני לוקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה. היינו במשחק. החזקנו אותם מבחינת התוצאה טוב. לא רצינו תוצאה גבוהה. כשהם התחילו ללחוץ על קווי המסירה שלנו, הרגשנו שחסר לנו את הכיוון כי לא התאמנו ולא היינו מתואמים. בהרבה מצבים נתקענו, וזה משהו שנצטרך לפתור בהמשך. משם איבדנו כדורים והמשחק ברח לנו. קשה לומר עכשיו איך ממשיכים, אבל זה משאיר אותנו בהרגשה, שהכל פתוח בקמפיין הזה, ושאנחנו יכולים להתמודד, גם מול נבחרות מהטופ העולמי".

"היום שיחקנו מול נבחרת שכמעט כולה משחקת יחד בפורטו, בליגת האלופות. נבחרת מאוד מתואמת. זהו, אנחנו עם הפנים קדימה. אני חושב שיש לנו נבחרת איכותית וטובה. אנחנו צריכים עוד ניסיון ותיאום, אבל לכולם ברור שהעתיד לפינינו ויש בנבחרת חבר'ה מדהימים ומוכשרים שנלחמו, למרות כל התנאים המקדימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully