וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל חולון הפסידה 100:96 לאא"ק אתונה

הקבוצה של דדאס נתנה פייט לסגנית אלופת המפעל, אבל נכנעה לשלשה ו-30 נקודות של קית' לנגפורד הבלתי נגמר. 27 נקודות של סי ג'יי האריס לא הספיקו לסגולים

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

הפועל חולון פתחה הערב (רביעי) את הקמפיין האירופי שלה עם הפסד כואב ודרמטי 100:96 מול אא"ק אתונה המצוינת, סגנית אלופת המפעל שרק לפני מספר שבועות הפסידה בגמר מול בורגוס הספרדית.

חולון, שניצחה בגביע הווינר את הפועל ירושלים, שוב הוכיחה כמה היא מוכשרת אך נכנעה בעיקר לשחקן אחד: קית' לנגפורד שתפר עליה 30 נקודות, כולל כמה סלים קריטיים במיוחד. הרבע הראשון היה שייך ליוונים שהובילו לכל אורכו. אלא שחולון פתחה את הרבע השני בסערה והפכה את הקערה עם 3:13 מהיר וכפתה משחק צמוד. הדרמה האמיתית הגיעה בדקה האחרונה. שתי קליעות עונשין של סי ג'יי האריס צימקו ל-95:94 בלבד כשנותרו 46 שניות לסיום. אלא שאז לנגפורד צלף שלשה גדולה וקבע 94:98 כשנותרו 25 לשניות לסיום. גיא פניני החטיא בצד השני וחולון הרימה ידיים, לא לפני שנתנה פייט גדול.

שחקן הפועל חולון סי ג'יי האריס. ברני ארדוב
משחק נהדר לא הספיק. סי ג'יי האריס/ברני ארדוב

סי ג'יי האריס הוביל מעל כולם בחולון עם 27 נקודות ו-4 שלשות. כריס ג'ונסון וגיא פניני הוסיפו 14 כל אחד ואייזאה מיילס תרם 12. מנגד, קית' לנגפורד הבלתי נגמר תפר 30 נקודות. ניקוס גקיקאס הוסיף 16 ותרם גם 9 אסיסטים ויאניק מוריירה הגבוה של היוונים שלט בצבע עם 18.

חולון תארח את שולה ביום שלישי ותנסה להשיג ניצחון בכורה במפעל ולאור היכולת שהציגה הערב, היא גם אמורה להשיג אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully