וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: תמר מלכה זכתה במדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 21

4.11.2020 / 20:38

אחרי שלושה ניצחונות באיפון וניצחון בקרב על המדליה, מלכה זכתה במדליה. המאמן שני הרשקו: "שמח מאוד שלמרות המצב הצלחנו להתכונן בצורה טובה"

הג'ודוקא הישראלית תמר מלכה. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
ערב מוצלח. מלכה/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

תמר מלכה זכתה הערב (רביעי) במדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 21 שנערכת בקרואטיה. מלכה (עד 48 ק"ג) החלה את התחרות עם ניצחון באיפון מול מריה גומז אנטונה מספרד, אך הפסידה ברבע הגמר לאיטלקיה ג'וליה קרנה. בבית הנחומים גברה מלכה על הבולגריה אנסטסיה בלאבן ובקרב על הארד ניצחה באיפון את אירזה מומינוביק מקוסובו ובכך סיימה את התחרות במקום השלישי.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: "תמר מסיימת יום קרבות בתצוגת ג'ודו מרשימה ושלושה נצחונות באיפון על יריבות מספרד, בולגריה וקוסובו. שמח מאוד שלמרות המצב הצלחנו להתכונן בצורה טובה לתחרות, גאה מאוד בתמר על תצוגת ג'ודו איכותית, גאה בצוות המקצועי ובכל נבחרת הנשים. יש לנו תחרות נוספות ביומיים הקרובים ואני מקווה שנזכה להישגים נוספים".

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי: "אני שמח מאוד גם עבור תמר וגם עבור שני הרשקו מאמן העל של נבחרת הנשים שעושה עבודה אדירה עם הספורטאיות. בכל שכבת גיל יש לנו ספורטאיות אדירות שעובדות קשה ומוכיחות שעבודה מעמיקה ונכונה מביאה איתה גם תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully