וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחבור לפורזינגיס ודונצ'יץ'? "דאלאס מנסה לצרף את בראדלי ביל"

בארה"ב טוענים שמארק קיובן נחוש לעשות טרייד על כוכב וושינגטון וסגן מלך הסלים של ה-NBA אשתקד. דיווח: ניו אורלינס פתוחה להצעות על ג'רו הולידיי

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

האם דאלאס עומדת להנחית עוד כוכב גדול בקבוצה? על פי דיווחים בארצות הברית מארק קיובן הבעלים נחוש לצרף לקבוצה בטרייד את בראדלי ביל, כוכבה הגדול של וושינגטון. מייק פישר מספורט אילוסטרייטד מדווח ש"דאלאס נחושה לצרף כוכב שלישי שישתף פעולה עם לוקה דונצ'יץ' וקריסטאפס פורזינגיס וישפר מאוד את הסיכויים של הקבוצה להיאבק על האליפות.

ביל, 27, היה במיטבו בעונה שעברה והיה סגן מלך הסלים של הליגה עם ממוצע של 30.5 נקודות אליהן הוסיף גם 4.2 ריבאונדים ו-6.1 אסיסטים למשחק. השאלה היא מה דאלאס יכולה להציע לוושינגטון עבור הכוכב הגדול שלה?

לפי הדיווח חבילת הטרייד עשויה לכלול את טים הארדאוויי ג'וניור וג'יילן ברונסון. בנוסף, דאלאס תהיה חייבת כמובן להעביר לוויזארדס לא מעט בחירות דראפט עבור הכוכב הגדול שלה, שנמצא בשיא הקריירה שלו ויחד עם פורזינגיס ודונצ'יץ' ירכיב את אחת הקבוצות החזקות בליגה.

בראדלי ביל שחקן וושינגטון. GettyImages
דאלאס מפנטזת עליו. בראדלי ביל/GettyImages

קבוצה אחרת שדווקא מנסה להיפטר מאחד מכוכביה היא ניו אורלינס. שאמס צ'ארניה מדווח שהפליקנס פתוחים להצעות עבור ג'רו הולידיי ושיש הרבה קבוצות שמעוניינות ברכז הוותיק.

הולידיי רשם בעונה שעברה ממוצעים של 19.1 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-6.7 אסיסטים למשחק, אבל הפליקנס מעוניינים לצרף גארד אחר לצידו של זאיון וויליאמסון.

עוד בוואלה!

דיווח: פילדלפיה פועלת כדי להחתים את ג'יימס הארדן

לכתבה המלאה
ג'רו הולידיי שחקן ניו אורלינס פליקנס. GettyImages
יעזוב את ניו אורלינס כנראה. ג'רו הולידיי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully