וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מונס דאבור כבש צמד והביס, ערן זהבי דייק בפנדל והובס

עודכן לאחרונה: 6.11.2020 / 1:35

חלוץ הופנהיים כיכב ב-0:5 על סלובן ליברץ, חלוץ פ.ס.וו חווה 4:1 בסלוניקי. הפסד ראשון לרפאלוב, תבוסה לביטון ואלחמיד, מילאן הופתעה

תקציר ה-0:5 של הופנהיים על סלובן ליברץ, כולל הצמד של מונס דאבור/ספורט 1

המחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית החל הערב (חמישי) עם שער של ערן זהבי בבכורה שלו בשלב זה, אבל פ.ס.וו איינדהובן הובסה 4:1 בסלוניקי על ידי פאוק. מונס דאבור המשיך ברצף ההבקעות שלו, ובניגוד לזהבי גם הביס: 0:5 עם הופנהיים על סלובן ליברץ. ליאור רפאלוב ואנטוורפן נעצרו, ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד הובסו עם סלטיק וההפתעה הגיעה מסן סירו, שם מילאן חטפה 3:0 מליל. סלביה פראג ניצחה 2:3 את ניס בבית של הפועל באר שבע ואילו בבית של מכבי תל אביב הייתה זו סיבאספור שניצחה 0:2 את קרבאח. ניצחונות גם לטוטנהאם, ארסנל, רומא ולך פוזנן של מוחמד עוואד.

צפו בפנדל של ערן זהבי

תקציר: פאוק סלוניקי - פ.ס.וו איינדהובן 1:4/ספורט 1

בית א'

רומא - קלוז' 0:5

הביקור של אובידיו הובאן וחבריו באולימפיקו לא היה נעים במיוחד, כשהרומנים הגיעו עם 16 שחקנים בלבד וכשהמאמן דן פטרסקו מאיים בעזיבה. הנריך מחיטריאן נגח פנימה כבר בדקה השנייה אחרי בישול יפה מצד שמאל של לאונרדו ספינאצולה, והבלם הברזילאי איבנייז חגג שער בכורה בנגיחה בדקה ה-24. בורחה מאיורל כבש מקרוב את השלישי בדקה ה-34 וחגג שער בכורה מאז המעבר מריאל מדריד, והשלים צמד בדקה ה-84. פדרו קם מהספסל וסגר עניין במתפרצת בדקה ה-89.

יאנג בויז - צסק"א סופיה 0:3
ליאנג בויז: פליקס מאמבימבי (2 ו-31), מיראלם סולימאני (18)

עוד בוואלה!

ליגה אירופית: הפועל באר שבע הפסידה 4:2 בבית לבאייר לברקוזן

לכתבה המלאה
שחקני רומא חוגגים עם הנריך מחיטריאן. רויטרס
פתח בחגיגה של רומא. הנריך מחיטריאן/רויטרס

בית ב'

ארסנל - מולדה 1:4

התותחנים שוב נקלעו לפיגור, כמו במחזור הפתיחה מול ראפיד וינה, אבל בדיוק כמו אז ידעו להפוך את התוצאה והם בדרך לשלב הבא עם 9 מ-9. מרטין אלינגסן הדהים עם בעיטה מ-25 מטרים שתפסה את ברנד לנו לא מוכן בדקה ה-22, אבל כריסטופר האוגן ניסה למנוע שוויון ודחק לשערו הוא בדקה ה-45 וחברו שריף סיניאן חיקה אותו בדקה ה-62. אחרי שני השערים העצמיים, ניקולא פפה ירה בשמאל אל הרשת אחרי הכנה יפה של בוקאיו סאקה בדקה ה-69 וגם בישל לג'ו ווילוק בדקה ה-88.

ראפיד וינה - דאנדוק 3:4
לראפיד: דיאן ליוביצ'יץ' (22), קלווין אראסה (79), מקסימיליאן הופמן (87), יוסוף דמיר (90). לדאנדוק: פאט הובאן (7), דייויד מקמילן (81 ו-96 בפנדלים)

ג'ו ווילוק שחקן ארסנל. רויטרס
חתם את הניצחון של ארסנל. ג'ו ווילוק/רויטרס

בית ג'

סלביה פראג - ניס 2:3

בזמן שהפועל באר שבע הפסידה לבאייר לברקוזן שעלתה למאזן של שש נקודות, גם סלביה פראג השיגה ניצחון שני בבית ג' והותירה את ניס במקום האחרון. יאן קוכטה השתחרר בין בלמי האורחת, השחיל בין רגליו של רובסון במבו ובעט לרשת של וולטר בניטס בדקה ה-16, אבל אמין גואירי שהכריע את המשחק מול באר שבע, השווה בדקה ה-33 אחרי דאבל-פס יפה עם רוני לופס. עבדאללה סימה החזיר את סלביה ליתרון בנגיחה אחרי קרן בדקה ה-43, קוכטה חגג את השני שלו בדקה ה-71 וכל שנותר למחליף דן אנדוי זה לצמק בתוספת הזמן.

שחקני סלביה פראג חוגגים עם עבדאללה סימה. רויטרס
סלביה פראג עם שני ניצחונות רצופים. עבדאללה סימה/רויטרס

בית ד'

בנפיקה - ריינג'רס 3:3

איזו דרמה בליסבון. מוליכת הליגה הסקוטית כבר ביצעה מהפך מרשים מול 10 שחקנים של המדורגת שנייה בפורטוגל, אבל דרווין נונייס נכנס כמחליף והציל נקודה למארחת עם בישול לרפא סילבה בדקה ה-77 ושער שוויון בתוספת הזמן אחרי הכנה של לוקה ואלדשמידט הגרמני. בנפיקה הובילה כבר אחרי 60 שניות בזכות גול עצמי של קונור גולדסון, אבל אז ניקו אוטאמנדי הורחק (19) וריינג'רס דהרה עם עצמי של דיוגו גונסאלבש (24), בעיטה שטוחה מ-16 מטרים של גלן קמארה (25) וגול קליל של אלפרדו מורלוס בדקה ה-51. לצערו של סטיבן ג'רארד, זה לא הספיק כדי לשמור על מאזן מושלם וכך שתי הקבוצות עם שבע נקודות.

לך פוזנן - סטנדרד ליאז' 1:3

מוחמד עוואד שיחק תשע דקות כמחליף וקבוצתו השיגה ניצחון בכורה במפעל, בעוד הבלגים (ללא עדן שמיר המחלים מקורונה) עדיין ללא נקודה. מיכאל סקוראש נגח באין מפריע בדקה ה-14 ומיקאל אישק השבדי חגג צמד (22 ו-48) בעוד מקסים לסטיין רק צימק בתווך, בעזרת הקורה והשוער המקומי (29).

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן בועט פנדל. Giannis Papanikos, AP
כבש גם בסלוניקי, אבל השער לא עזר. ערן זהבי/AP, Giannis Papanikos

בית ה'

פאוק סלוניקי - פ.ס.וו איינדהובן 1:4

הפסד שני להולנדים בשלב הבתים. הפעם ערן זהבי הורשה לטוס ליוון, פתח בהרכב ובדקה ה-20 גם חגג שער בכורה במשחקו הראשון בשלב הבתים, עם פנדל אחרי עבירה ברחבה על דוניאל מאלן. שטפן שוואב האוסטרי השווה בדקה ה-47, כשהסיט מקרוב את הבעיטה של אנדריה ז'יבקוביץ'. תשע דקות לאחר מכן, שוואב הסיט לעבר ז'יבקוביץ' שהטעה את השומר שלו והשלים את המהפך. הבליץ נמשך בדקה ה-59 עם מתפרצת של המחליף חריסטוס צוליס, שסיים בבעיטה שטוחה לרשת מ-17 מטרים, ובדקה ה-66 ז'יבקוביץ' השלים צמד עם בעיטה חדה בשמאל לאחר עוד מתפרצת. פאוק במקום השני עם חמש נקודות ועדיין ללא הפסד.

אומוניה ניקוסיה - גרנאדה 2:0
לגרנאדה: יאנחל הררה (4), לואיס סוארס (63). מיכאל ג'וריש מאומוניה הורחק (41)

שטפן שוואב שחקן פאוק סלוניקי חוגג מול פ.ס.וו איינדהובן. רויטרס
החל בבליץ של פאוק. שטפן שוואב/רויטרס

בית ו'

רייקה - נאפולי 2:1
לרייקה: רוברט מוריץ' (13). לנאפולי: דייגו דמה (43), פיליפ בראוט (עצמי, 62)

ריאל סוסיאדד - אלקמאר 0:1
לריאל סוסיאדד: פורטו (58)

פורטו שחקן ריאל סוסיאדד. רויטרס
עוד ניצחון לריאל סוסיאדד. פורטו/רויטרס

בית ז'

זוריה לוגנסק - א.א.ק אתונה 4:1

ג'ואל אבו חנא שיחק 90 דקות בהרכב המארחת, שנקלעה לפיגור כבר בדקה השביעית אחרי שער של מועמר טנקוביץ'. השבדי עבר לתפקיד המבשל בדקה ה-34 והכין במתפרצת לפטרוס מנטאלוס שלא נכשל מול השוער. מרקו ליבאיה ירה את השלישי בדקה ה-54, בעוד ולדיסלב קוצ'רגין צימק בדקה ה-81, רק כדי לראות את ליבאיה עונה מיד עם השני שלו. מקס גרצ'קין עדיין פצוע ולא נכלל בסגל של האוקראינים, להם אין עדיין נקודה.

לסטר סיטי - בראגה 0:4
ללסטר: קלצ'י איהנאצ'ו (20 ו-47), דניס פראט (67), ג'יימס מדיסון (79)

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. רויטרס
הפסד ראשון העונה. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

בית ח'

מילאן - ליל 3:0

זלאטן איברהימוביץ'? יוסוף יאזיג'י! הרוסונרי נקלעו לפיגור לראשונה העונה, וזה הוביל להפסד בכורה בכיכובו של הכישרון הטורקי. יאזיג'י כבש בפנדל בדקה ה-22 אחרי דחיפה מיותרת ברחבה של אלסיו רומאניולי, ניצל תגובה מאוחרת של ג'אנלואיג'י דונארומה לבעיטה מרחוק שלו בדקה ה-55 ואחרי עוד שלוש דקות חגג שלושער שני בשלב הבתים העונה, אחרי מתפרצת קטלנית בהובלתו של ג'ונתן דייויד. זלאטן המתוסכל הוחלף בדקה ה-62 ומילאן עם הפנים למשחק הליגה מול ורונה בעקבות הפסד ראשון מאז פרוץ הקורונה בחודש מרץ.

סלטיק - ספרטה פראג 4:1

ניר ביטון פתח בהרכב המארחת וחאתם עבד אלחמיד שותף כמחליף, כאשר ספרטה פראג המתאוששת ממכת הקורונה הרשימה בסלטיק פארק. לוקאש יוליש הפציץ לרשת הגבוהה אחרי כדור שחזר מהקורה בדקה ה-26 ורגע לפני השריקה למחצית השלים צמד בבעיטה יפה. לי גריפית'ס נכנס יחד עם אלחמיד בדקה ה-59, ובחלוף חמש דקות כבר היה על הריבאונד וצימק, אבל זה היה הערב של יוליש שחגג את השלישי שלו בדקה ה-76 אחרי מבצע של דויד מוברג קרלסון השבדי, והיה גם זמן ללדיסלב קרייצ'י לנגוח פנימה בתוספת הזמן. סלטיק עם נקודה בלבד, לצ'כים יש שלוש נקודות ראשונות.

שחקני סיבאספור חוגגים. רויטרס
ניצחון ראשון. שחקני סיבאספור חוגגים/רויטרס

בית ט'

סיבאספור - קרבאח 0:2

בזמן שוויאריאל ומכבי תל אביב מחכות לניקוז המים במגרש המוצף, הטורקים השיגו ניצחון בכורה והותירו את קרבאח ללא נקודות ולמעשה גם בלי סיכוי לקראת הסיבוב השני. סיבאספור עלתה ליתרון בדקה ה-11 מנגיחה של הבלם ג'אנר עוסמנפאשה אחרי הרמה של פייסל פאז'ר ומיודענו לארי קאיודה השלים צמד בהקפצה נאה מעל השוער בדקה ה-88.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן מול לאסק לינץ. רויטרס
אנטוורפן מותשת. ליאור רפאלוב/רויטרס

בית י'

אנטוורפן - לאסק לינץ 1:0

ליאור רפאלוב כבש שני שערים בשני משחקים בליגה האירופית, אבל אנטוורפן כבר מותשת עם סגל שהתקצר עוד יותר בגלל הקורונה והערב היא איבדה את המאזן המושלם ונקלעה למשולש פסגה עם שש נקודות לכל אחת, יחד עם טוטנהאם ולאסק לינץ. בדקה ה-55 אנדראס גרובר הקפיץ לעבר המחליף יוהאנס אגשטיין, שהוריד עם החזה והמשיך באלגנטיות אל הרשת. ג'יימס הולנד הורחק בדקה ה-68, אבל רפאלוב וחבריו לא מצאו את השוויון והקשר הישראלי גם הוחלף שלוש דקות לסיום.

לודוגורץ - טוטנהאם 3:1

אחרי ההפסד לאנטוורפן, ז'וזה מוריניו לא לקח סיכונים והציב את הארי קיין בהרכב, לראשונה בשלב הבתים. קפטן נבחרת אנגליה נזקק ל-13 דקות בלבד כדי לנגוח פנימה אחרי קרן של לוקאס מורה ולחגוג 200 שערים במועדון. בדקה ה-33 החליפו השניים תפקידים וקיין בישל לברזילאי בכדור רוחב. קלאודיו קשרו הרומני הכניע את ג'ו הארט בוולה מקרוב בדקה ה-50, אבל מוריניו הכניס את יונג מין סון בדקה ה-61 ואחרי דקה הוא כבר בישל לג'יו לו סלסו. מאוויס צ'יבוטה נכנס כמחליף ושיחק רבע שעה במדי אלופת בולגריה שעדיין לא צברה נקודה בבית הזה. לטוטנהאם יש שש נקודות.

צפו בניצחונה של טוטנהאם

תקציר: לודוגורץ - טוטנהאם 3:1/ספורט 1
אליאל פרץ שחקן וולפסברגר (משמאל). Pixsell/MB Media, GettyImages
הפסד ראשון לוולפסברגר. אליאל פרץ/GettyImages, Pixsell/MB Media

בית י"א

דינמו זאגרב - וולפסברגר 0:1

אליאל פרץ שיחק 81 דקות ועזר לחבריו להחזיק מעמד ב-10 שחקנים מהדקה ה-45 (מתאוס טאפרנר בן ה-19 הורחק) מול אלופת קרואטיה, שהזיעה עד שהשיגה את השער הראשון שלה בשלב הבתים. המחליף הניגרי בליב אטימוון הסתובב נהדר ברחבה והכריע את המשחק בדקה ה-76, ודינמו מסיימת סיבוב ראשון עם הפרש שערים 0:1 וכיחידה שעדיין לא ספגה שער. וולפסברגר אחריה במקום השני עם ארבע נקודות.

פיינורד - צסק"א מוסקבה 1:3
לפיינורד: ריציאנו האפס (63), אורקון קוקצ'ו (71), לוטשארל חירטרוידה (72). לצסק"א: מרקוס סנסי (עצמי, 79)

מונס דאבור שחקן הופנהיים חוגג שער. Ronald Wittek, GettyImages
גם השער השני נרשם לזכותו. מונס דאבור/GettyImages, Ronald Wittek
שחקני הופנהיים במחווה לחברם ריאן ססניון שהותקף על רקע גזעני. רויטרס
מחווה לחבר ריאן ססניון שהושמץ על רקע גזעני. שחקני הופנהיים/רויטרס

בית י"ב

הופנהיים - סלובן ליברץ 0:5

מונס דאבור ממשיך בשלו והופנהיים עדיין מושלמת. אחרי שהגיע ל-20 שערים בבתי הליגה האירופית בשבוע שעבר והבקיע גם בליגה מול אוניון ברלין, החלוץ חגג מחזור שלישי ברציפות, והפעם עם צמד. בדקה ה-22 הוא השתחרר מהשומר שלו, הטעה שחקן הגנה נוסף ועם הפאלש שלח את הכדור בימין אל הרשת. דאבור הניף יד וחגג שוב בדקה ה-30 לאחר שנגע קלות בכדור חופשי של רוברט סקוב. תחילה השער נרשם לזכות הדני באופ"א, אבל לאחר מכן קיבל דאבור את הכבוד. פלוריאן גריליטש הבקיע את השלישי בבעיטה מ-30 מטרים בדקה ה-59, באדיבות השוער האורח. דאבור יצא בדקה ה-61 ומחליפו סרגיס אדמיאן עט על הריבאונד ונעץ את הרביעי בדקה ה-71, לפני שהשלים צמד משלו (76).

הכוכב האדום בלגרד - גנט 1:2
לכוכב האדום: גלור קאנגה (12), אלכסנדר קטאי (59). לגנט: ואדיס אוג'יג'ה אופו (31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully