וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'סקו: "ברצלונה רחוקה מהרמה הנדרשת כדי לזכות בליגת האלופות"

מאמן דינמו קייב נחרץ לקראת המפגש בקאמפ נואו (22:00, ספורט 5): "באיירן, סיטי ופ.ס.ז' פייבוריטיות". מסי צפוי לנוח, טר סטגן יחזור?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:0/ספורט 1

ברצלונה ממשיכה לפנטז על זכייה בליגת האלופות, אבל רבים חושבים שהיא רחוקה מאוד משם. מירצ'ה לוצ'סקו, מאמן דינמו קייב, הוא אחד מהם.

"יש לברצלונה סגל כישרוני מאוד, אבל היא צריכה זמן כדי להתחבר. אני לא חושב שהיא נמצאת עכשיו ברמה הנדרשת כדי לזכות בליגת האלופות", אמר המאמן הוותיק לקראת המשחק הערב (רביעי, 22:00, ספורט 5). "באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן בנויות הכי טוב כדי להתמודד על התואר. יש להן את הסיכוי הכי גבוה לזכות לדעתי".

לוצ'סקו הוסיף שלדעתו "כל מאמן זקוק לפחות לשישה חודשי הסתגלות. אי אפשר לשפוט את קומאן עדיין. אני משוכנע שהקבוצה תיראה הרבה יותר טוב בעוד כמה חודשים. יש לה שחקן כמו ליאו מסי, שתמיד עובד עבור הקבוצה, תמיד עושה הכול כדי לנצח. מעבר לכישרון החד פעמי שלו, הוא גם מנהיג מיוחד. זה יעזור לברצלונה להתגבר על מכשולים בעתיד".

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, סרג'יו בוסקטס. GettyImages
ציפיות לא ריאליות? מסי ובוסקטס/GettyImages

ייתכן שהערב לוצ'סקו לא יצטרך להתמודד עם מסי, שכן קומאן שוקל להעניק לו מנוחה. ייתכן שהפרעוש יישב על הספסל וישחק במחצית השנייה, אולם ייתכן שיזכה למנוחה מלאה וכלל לא ייכלל בסגל, אחרי שפתח בכל המשחקים של ברצלונה העונה וכמעט לא החמיץ דקה. גם פרנקי דה יונג שפתח בכל המשחקים, עשוי לקבל מנוחה. מארק אנדרה טר סטגן עשוי לחזור לעמוד בין הקורות אחרי היעדרות ממושכת יחסית, אולם כשירותו תיקבע רק בסמוך לשעת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully