וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנור סולומון היה הרבה מתחת לרמתו, אבל לפחות הוא עשה מאמצים"

באוקראינה ניסו למצוא את נקודות האור אחרי התבוסה של שחטאר דונייצק: "סולומון בין היחידים שהמשיכו לנסות גם כשהמשחק הלך לאיבוד"

תקציר: הופנהיים - אוניון ברלין 3:1/ספורט 1

שחטאר דונייצק ומנור סולומון חזרו אמש (שלישי) לקרקע אחרי פתיחת העונה המרשימה בליגת האלופות. אלופת אוקראינה הובסה 6:0 על ידי מנשנגלדבאך, במשחק חד צדדי לחלוטין.

"כל משחק בליגת האלופות קשה מאוד, והיום הפתיחה שלנו הייתה רעה מאוד. זו תבוסה קשה, אבל אסור לנו להתייאש. יש עוד שלושה משחקים וקצב צבירת הנקודות שלנו לא רע בכלל", התנחם המגן הברזילאי דודו. "אולי השער המהיר שספגנו חשף אותנו מאחור. אני מקווה שהמשחק בגרמניה ייראה אחרת לגמרי. אני מקווה שנצליח לגמול להם".

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. DeFodi Images, GettyImages
מנקודות האור אצל שחטאר. סולומון/GettyImages, DeFodi Images

באוקראינה ניתחו את התבוסה של שחטאר וחילקו ציונים. באחד האתרים זכה מנור סולומון לציון 4.5 - אחד הגבוהים בשחטאר, ובאתר אחר זכה לציון 4.

"סולומון היה הרבה מתחת לרמתו, ורק בדקות האחרונות התחיל לסכן את השער כמו שכבר הראה שהוא יודע לעשות", נכתב בתקשורת המקומית. "רוב הזמן הוא היה בעמדה אחורית מדי ולא היה קרוב לאיים על השער של היריבה. יחד עם זאת, אפשר רק להודות לסולומון על המאמץ שהשקיע - הוא היחידים מבין שחקני שחטאר שהתאמצו גם כשהיה ברור שהמשחק הולך לכיוון של תבוסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully