וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "לא חושב שמישהו יכול היה לעצור את ז'וטה, מאנה וסלאח"

מנג'ר ליברפול התמוגג מה-0:5 על אטאלנטה: "משחק מדהים". ז'וטה הצטנע אחרי השלושער: "מאנה וסלאח עושים את העבודה שלי קלה"

צפו ב-1:2 של ליברפול על ווסטהאם/ספורט1

ליברפול חגגה הערב (שלישי) ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות - ואיזה ניצחון זה היה. אלופת אנגליה התפוצצה בברגמו עם 0:5 אדיר על אטלנטה - הניצחון הגבוה ביותר של קבוצה בריטית בארץ המגף, וההפסד האירופי הגבוה ביותר של אטאלנטה המסכנה.

גיבור הערב היה דיוגו ז'וטה הלוהט, שהפגיז שלושער, הגיע לשבעה שערים במועדון ומשכיח משבוע לשבוע את כל אותם מבקרים שטענו כי המחיר ששולם עליו (כ-40 מיליון ליש"ט) היה מוגזם. ז'וטה הגיע לשבעה כיבושים ב-500 דקות בלבד - לשם השוואה, רוברטו פירמינו נזקק השנה ל-2,405 דקות כדי לכבוש חמישה שערים. אם זה לא מספיק, הרי שהפורטוגלי הפך לשחקן החמישי בתולדות המועדון שכובש שלושער בליגת האלופות. קדמו לו סאדיו מאנה (2018), פיליפה קוטיניו (2017), מייקל אואן (2002) ואחד, יוסי בניון (2007).

"אני נמצא בקבוצה הטובה ביותר בה אי פעם שיחקתי", התמוגג ז'וטה בסיום. "אני לא יודע אם זה היה הרגע הגדול בקריירה שלי, אבל כמובן שלהבקיע שערים זה מה שאני עושה. אני מאושר. השער הראשון היה המועדף עלי, כי הוא פתח לנו את המשחק. סאדיו מאנה ומוחמד סלאח שחקנים ברמה עולמית והם עושים את העבודה שלי קלה יותר". לקראת המפגש המרתק מול מנצ'סטר סיטי אמר החלוץ הלוהט: "לא בכל משחק נבקיע חמישייה, אבל אם נשמור על רשת נקייה מול סיטי, נוכל לנצח".

"זו היתה ההופעה לה היינו זקוקים", הוסיף יורגן קלופ. "החבר'ה שלי שיחקו מדהים, גם ההגנה וגם ההתקפה היתה יוצאת מהכלל. ניצחנו 0:5 ויכולנו להבקיע יותר שערים. היה קשה מאוד לשחק מולנו, אני לא חושב שמישהו יכול היה לעצור את סאדיו מאנה, מוחמד סלאח ודיוגו ז'וטה, אז הטקטיקה כלל לא שינתה. 90 אחוז מהשחקנים שלי הולכים לשחק שלושה משחקים בפגרת הנבחרות, אחרי המשחק מול סיטי רק אני אקבל חופשה. נצטרך להתאושש, אבל קודם כל, להיות מוכנים למשחק מול סיטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully