וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייצר גול כל 44 דקות: רודריגו הופך ל"כוכב הצ'מפיונס" של ריאל מדריד

הברזילאי שוב כבש שער ניצחון: "משהו מיוחד קורה לי בליגת האלופות". ראמוס מתרגש מציון הדרך, ויניסיוס ובנזמה עם "תמונת פיוס"

צפו ב-0:2 של בורוסיה דורטמונד על ארמיניה בילפלד/ספורט1

זה היה קשה, זה היה מותח, אבל בסופו של דבר ריאל מדריד חגגה הערב (שלישי) ניצחון בכורה העונה בליגת האלופות - 2:3 דרמטי על אינטר. קארים בנזמה (25) וסרחיו ראמוס (33) הצעידו את הבלאנקוס ל-0:2 מבטיח בבית, לאוטרו מרטינס (35) ואיבן פרישיץ' (68) השוו, אלא שאז, בדקה ה-80, שיתוף פעולה נהדר בין ויניסיוס ורודריגו הסתיים בשער ניצחון של השני - שערו הראשון מאז פברואר, ואיזה שער חשוב זה היה. האלופה הספרדית אמנם מדורגת במקום השלישי בלבד של בית ב', אך היא מחזיקה באותה כמות נקודות כמו שחטאר השנייה, ומדורגת נקודה בלבד מתחת בורוסיה מנשנגלדבאך. אינטר, מצידה, עדיין אחרונה, וטרם ניצחה העונה באירופה.

אחד מגיבורי המשחק היה כמובן ראמוס, שכבש את השני של הלבנים וציין את שערו ה-100 במועדון. רק 22 שחקנים בהיסטוריה של ריאל מדריד יכולים להתגאות בהישג הזה, ועד הערב, רק אחד מהם היה שחקן הגנה - פרננדו היירו (127). "זה לא משהו שמשיגים כל יום", התגאה ראמוס בסיום. "אני מקווה שאוכל לכבוש עוד שערים רבים, כל עוד הם יובילו לניצחונות. זו תוצאה טובה, השגנו שלוש נקודות בבית קשה. זה היה משחק גמר עבורנו, משחק של חיים ומוות. הימרנו על קלף, ויצא לנו טוב. החזרנו לעצמנו קצת ביטחון".

הקלף הזה היה החילופים שביצע זינדין זידאן: בדקה ה-64 שלח לכר הדשא את ויניסיוס ורודריגו המהירים על חשבון אדן הזאר ומרקו אסנסיו, ו-14 דקות לאחר מכן קיבל מהם את שער הניצחון. "חיכיתי להזדמנות שלי להבקיע, לבשל או לעזור לקבוצה", אמר רודריגו. "אנחנו מרגישים אושר והקלה, ידענו שיהיה קשה. זידאן ביקש מאיתנו להכניס קצב למשחק, סבלנו אבל לבסוף ניצחון - זה הדבר הכי חשוב. אני מקווה שאמשיך ככה בליגת האלופות, זה לילה מיוחד עבורי".

זידאן עצמו הוסיף: "זה לא היה משחק קל, אינטר היתה טובה והיינו צריכים להזיע כדי לנצח. אלה שלוש נקודות מוצדקות. אני שמח מאוד, מגיע כל הכבוד לשחקנים שלי".

שחקני ריאל מדריד קארים בנזמה, ויניסיוס מחובקים. GettyImages
עכשיו הם כבר מחייכים ומתחבקים. ויניסיוס ובנזמה/GettyImages

במדריד שיבחו את רודריגו ואת את ויניסיוס, צמד הברזילאים הצעיר של הקבוצה, שעשה אמש את ההבדל בדקות ההכרעה. "שחקני העתיד של ריאל ניצחו עבורה את המשחק", כתבו ב"אס", והתמקדו בנתונים המרשימים של רודריגו: החלוץ בן ה-19 שותף בשמונה משחקים בליגת האלופות והספיק לכבוש חמישה שערים ולבשל שלושה. בממוצע, הוא מעורב ישירות בשער בצ'מפיונס כל 44 דקות. "כנראה שקורה לי משהו מיוחד במשחקים של ליגת האלופות", הודה החלוץ הצעיר.

גם היכולת הטובה של ויניסיוס לא נעלמה מעיניהם של אנשי ריאל. קארים בנזמה, שתועד בביקורת על סגנון המשחק של שחקן הכנף הצעיר, העלה בסיום "תמונת פיוס" איתו, בו הוא נראה מחבק אותו ומברך אותו אחרי הבישול של השער המנצח.

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: ריאל מדריד ניצחה 2:3 את אינטר

לכתבה המלאה

מנגד, שוער הנראזורי סמיר הנדנוביץ' היה מאוכזב: "אנחנו מתוסכלים מאוד. כבר חזרנו ורצינו לנצח, זו התחושה שהיתה לנו, הגענו לשתי הזדמנויות ולא ניצלנו אותן, בעוד ריאל מדריד כן. זה מה שעשה את ההבדל לצערי. יכולנו לנצח, וזו לא הפעם הראשונה שאנחנו מרגישים ככה. היינו שווים לריאל מדריד, אולי אפילו עדיפים בחלקים גדולים של המשחק, אבל הם היו נחושים יותר".

אנטוניו קונטה השמיע דברים דומים: "זו אינטר שלי, לטוב ולרע. אנחנו עוד צריכים לגדול, אבל אני לא יודע כמה קבוצות היו באות למדריד ומשחקות כמונו. חזרנו מ-2:0 והיו לנו הזדמנויות לעלות ל-2:3. ריאל דיברה על זה כעל גמר ונתנה כל מה שיש לה, היא היתה מרוכזת והבינה כמה חשוב המשחק הזה. אני מרוצה מהגישה שלנו, אבל הפרטים הקטנים הם אלה שעושים את ההבדל. אין קיצורי דרך להצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully