וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת 2020/21 בכדורעף יצאה לדרך ללא הפתעות מיוחדות

המעפיל ניצחה 0:3 את מ.ס עילבון, מכבי תל אביב לא התקשתה מול אס"א בן גוריון באר שבע, 0:3 גם לקרית אתא על ק.ק. תל אביב

קבוצת כדורעף של הפועל קרית אתא. האתר הרשמי של הפועל קרית אתא, אתר רשמי
בלי בעיות. קרית אתא בפעולה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל קרית אתא

בצפייה לעונה רציפה ללא עצירות קורונה, המחזור הראשון בליגת העל לכדורעף יצא הערב (שלישי) לדרך עם שלושה משחקים ללא הפתעות מרעישות.

הפועל המעפיל ניצחה 0:3 (17:25, 14:25, 23:25) את מ.ס עילבון באולם החדש במועצה אזורית מנשה, הרבה בזכות הזר החדש מישה וולנסצ'י שסיים עם 24 נקודות. "מרגש לחזור ולשחק משחק רשמי אחר כמעט שמונה חודשים", אמר המאמן זוהר בר נצר, "אחרי תקופה כזו בלי כדורעף אני מרגיש כמה זה היה חסר לי, השחקנים שלנו הגיעו מפוקסים, ואני שמח שידענו לסגור את המשחק בשלוש מערכות".

מכבי תל אביב שמכוונת לצלחת אליפות העונה ניצחה את אס"א בן גוריון העולה החדשה מבאר שבע 0:3 (12:15, 14:25, 16:25), בלי בעיות מיוחדות, עם 17 נקודות מצד קייל אנסינג. "בשביל משחק פתיחה אחרי קיץ ארוך ולא ברור היה לנו בסדר גמור, שמחים על הנצחון, ממשיכים להתכונן להמשך הליגה", אמר המאמן גל גלילי.

גם הפועל קרית אתא עשתה את המוטל עליה עם 0:3 (8:25, 14:25, 12:25) על ק.ק. תל אביב. אנוש שטיפט בן ה-20 הצטיין עם 12 נקודות, המאמן אבי הולצמן היה מרוצה: "החבר'ה הפגינו רצינות למרות הבדלי הרמות, דבר שנתן לי הזדמנות לשלב את כל הסגל כולל את דור העתיד שלנו".

המשחק של הפועל כפר סבא מול מכבי הוד השרון נדחה עקב השתתפות הקבוצה הכפר סבאית בגביע האתגר ביום רביעי בתורכיה, האלופה הפועל מטה אשר/עכו נהנתה מחופש במחזור הראשון ותפתח את המסע לשמירה על התואר בשבוע הבא מול קרית אתא.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully