וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל אילת, הפועל באר שבע ומכבי חיפה עלו לשמינית הגמר

4.11.2020 / 21:34

סיבוב א' בגביע המדינה: הקבוצה של בית הלחמי ניצחה 75:83 באשקלון, האדומים של רמי הדר פירקו את קרית אתא. עפולה כמעט הדהימה את מכבי חיפה. ניצחונות גם לנתניה, רמת השרון והפועל עכו

רמי הדר הפועל באר שבע. קובי אליהו
טייל בקרית אתא. רמי הדר/קובי אליהו

משחקי סיבוב א' של גביע המדינה בכדורסל יצאו הערב (רביעי) לדרך עם שלוש קבוצות מליגת העל. הפועל אילת התקשתה מול אליצור אשקלון אך ניצחה 75:83. הפועל באר שבע טיילה עם 59:89 מול אליצור קרית אתא, ומכבי חיפה גירדה 76:78 מול הפועל עפולה. גם רמת השרון, הפועל עכו ואליצור נתניה עלו לשמינית הגמר.

ארבעה משחקים נוספים ייערכו בחמישי: הפועל גליל עליון - הפועל חיפה, הפועל רמת גן/גבעתיים - הפועל תל אביב, מכבי רעננה-בני הרצליה ואליצור יבנה-הפועל גלבוע/גליל. ב-9 לנובמבר תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ נגד מכבי אשדוד וב-19 בנובמבר תצא הפועל חולון למשחק חוץ נגד מכבי הוד השרון. הפועל ירושלים, עירוני נהריה, עירוני נס ציונה ומכבי ראשון לציון שהעפילו לחצי הגמר אשתקד, עלו לשמינית הגמר אוטומטית.

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. יוסי ציפקיס
ניצחון קשה באשקלון. בית הלחמי/יוסי ציפקיס

אליצור אשקלון - הפועל אילת 83:75

הקבוצה של בית הלחמי לא הרשימה יותר מדי, אבל קיבלה תרומה נכבדת משלושת הזרים שלה. קייסי פראת'ר המצוין תרם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים, ג'ו רגלנד הוסיף 20 וג'וש ניבו 17 וגם 13 ריבאונדים. אלונזו קולמן ופול דילייני קלעו 16 שלא הספיקו למפסידים.

אליצור קרית אתא - הפועל באר שבע 89:59

הפועל באר שבע עוד לא ניצחה משחק העונה עד למפגש הזה, כשהיא מפסידה בכל ארבעת משחקיה הרשמיים עד כה. אלא שבקרית אתא הקבוצה של רמי הדר טיילה עם ניצחון קליל והתפוצצות במחצית השנייה. אריק גריפין להט עם 26 נקודות ו-10 ריבאונדים, עמית זיס נתן משחק מצוין של 16 נקודות וקיילב אגאדה שלט בצבע עם 14 ו-11 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דונטה סמית', מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
כמעט הודח מול עפולה. דונטה סמית'/אדריאן הרבשטיין

הפועל עפולה - מכבי חיפה 78:76

בהפועל עפולה הכריזו כמה פעמים בפגרה שהם רוצים לעלות ליגה, ולכן גם החתימו את רועי חגאי כמאמן. למרות שהסגל של עפולה ממש לא מאיים, היא הצליחה לתת פייט אדיר לקבוצה מליגת העל וכמעט לנצח. כריס דואו הוביל את חיפה עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים ואבי בן שימול הוסיף 16. ג'ימי הול להט אצל המפסידה עם 22 נקודות ו-17 ריבאונדים. אבל הרגע המשעשע/הזוי במשחק התרחש בתחילת הרבע הרביעי. דייויד מוסינדי קלע שלשה ואז הסתובב לספסל של חיפה, ביצע תנועה מגונה והורחק מהמשחק.

מכבי קרית מוצקין - אליצור נתניה 75:70

דיוויד מוסינדי הפועל עפולה. יחצ, לילך וייס רוזנברג
עשה אצבע משולשת והורחק. דייויד מוסינדי/לילך וייס רוזנברג, יחצ

א.ס רמת השרון - הפועל חבל מודיעין 67:80
עירוני רמת גן - הפועל עכו 89:70

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully