וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפיצוץ עם באיירן: "ריאל מדריד הפייבוריטית להחתים את דייויד אלאבה"

המגן השמאלי עצר את המו"מ על הארכת חוזהו, במדריד טוענים: "הוא הפתרון המושלם לבעיות בהגנה". ולמה ברצלונה לא מצטרפת למירוץ?

תקציר: טוטנהאם - ברייטון 1:2/ספורט 1

קבוצות בכירות רבות עוקבות בעניין אחר ההתפתחויות בין דייויד אלאבה לבאיירן מינכן, אחרי שהמגעים בין הצדדים פוצצו. היחסים בין המגן השמאלי, המיוצג כבר שנים על ידי סוכן העל הישראלי פיני זהבי, לקבוצה בה שיחק מאז 2008, עלו על שרטון והשבוע באיירן והשחקן הודיעו רשמית על הפסקת המגעים להארכת החוזה, שיסתיים בסוף העונה.

מועדוני על שהתעניינו באלאבה בעבר כמו ליברפול ומנצ'סטר יונייטד כבר לוטשים עיניים, אבל לפי התקשורת במדריד, ריאל נמצאת בנקודת הפתיחה הטובה ביותר. לפי "אס", הפיצוץ בין באיירן לאלאבה מקרב אותו מאוד לריאל.

"הוא יפתור את הבעיות של ריאל בהגנה. אלאבה יכול לשחק גם כבלם ולחפות על החולשה של אדר מיליטאו ונאצ'ו, וגם מסוגל לתפקד כמגן שמאלי ולאפשר לריאל להשתחרר ממרסלו שנמצא הרבה מעבר לשיא", כתבו ב"אס".

דייויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. Handout, GettyImages
מדריד קוראת לו. דייויד אלאבה/GettyImages, Handout

גם ברצלונה הביעה התעניינות לא פעם באלבה בעבר, אולם נכון לעכשיו היא מחוץ למירוץ. לפי "מונדו דפורטיבו", הסיבה לכך היא השכר הגבוה שאלאבה דורש: כ-8 מיליון יורו לעונה - סכומים שמעט מאוד קבוצות מוכנות לשלם בעידן הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully