וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים של ויאריאל חוזרים לפני מכבי תל אביב: דני פארחו עשוי לפתוח

מורנו ואסטופיניאן חזרו, וגם הקשר שלא היה אמור להיות כשיר למשחק בליגה האירופית עשוי לשחק (ה', 22:00, ספורט 2). אמרי: "יכול להיות שנשתמש ברוטציה"

צפו בתקציר ה-2:2 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב במשחק העונה הראשון/ספורט 1

אחרי התיקו והקאמבק נגד מכבי חיפה, מכבי תל אביב עומדת בפני משוכה גבוהה בהרבה: ויאריאל החזקה, שממשיכה את כושרה המצוין. הקבוצה של אונאי אמרי רשמה אמש (שני) ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, 0:2 על ויאדוליד של שון וייסמן, והתברגה במקום השלישי בליגה הספרדית כשרק ריאל סוסיאדד וריאל מדריד מקדימות אותה.

הצוללת הצהובה תגיע במצב רוח מרומם למשחק בחמישי (22:00, ספורט 2). החלוץ הניגרי סמואל צ'וקווזה קטע בצורת של קרוב לשנה ללא שער ליגה כשכבש את השער הראשון, והבלם פאו טורס כבש את השער השני. ויאריאל קיבלה בחזרה כמה מהפצועים שהיו בספק למשחק בחמישי, כולל המגן השמאלי פרוויס אסטופיניאן והחלוץ ג'רארד מורנו.

דני פארחו שחקן ויאריאל. GettyImages
יפתח נגד מכבי תל אביב? דני פארחו/GettyImages

כוכב נוסף שעשוי לחזור לסגל ויאריאל נגד מכבי תל אביב הוא דני פארחו. הקשר שנפצע במשחק נגד ולנסיה באוקטובר ואמור היה להיעדר במשך חודש, מתאושש מהר מהצפוי ולפי אונאי אמרי, עשוי לפתוח בחמישי.

"נקבל את דני בחזרה השבוע. אני עדיין לא יודע אם זה יקרה בחמישי או בראשון, אבל השאיפה שלנו היא לתת לו דקות בחמישי. הוא ייתן לנו קצת אוויר לנשימה בקישור", אמר המאמן.

אמרי הודה שייתכן שישתמש ברוטציה נגד מכבי תל אביב, בגלל שכמה מהשחקנים הבכירים בקבוצה מתאוששים מפציעות ובשבועות האחרונים היה עליהם עומס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully