וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר זועמים על אלי חכמון: קיפח אותנו ועזר למכבי תל אביב באותן נסיבות

3.11.2020 / 7:13

ההתעלמות מנגיעת היד של הרננדס נגד מכבי חיפה הרתיחה את הירושלמים, שספגו מפנדל בנסיבות דומות מול הפועל תל אביב: "יש לחכמון היסטוריה איתנו, אולי כדאי לשים לזה סוף". מתאוסיניו ביקש לצאת לטיפולים בברזיל

צפו בתקציר ה-2:2 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב במשחק העונה הראשון/ספורט 1

אם יש מישהו שמעסיק את בית"ר ירושלים מאז שהסתיים ה-1:1 עם הפועל תל אביב בשבת ועד אתמול בלילה, זהו השופט אלי חכמון. בבית"ר זעמו על הקריאה של חכמון וצוות ה-VAR לשופט רועי ריינשרייבר לאחר האירוע בו אורי מגבו ספק נגע עם הכדור בידו, כאשר אתמול לטענתם הוא התעלם מאירוע דומה במשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, כשבלם הצהובים לואיס הרננדס כמעט גרם לפנדל לזכות הירוקים.

בבית"ר היו לא רגועים עוד לפני המשחק מול הפועל תל אביב כשנודע להם שחכמון בצוות ה-VAR, אך ביממה האחרונה הכעס רק הולך וגובר. גורם במועדון אמר אתמול: "יש לו היסטוריה ארוכה איתנו, אולי כדאי לעשות לזה סוף פעם אחת ולתמיד. איך במקרה ברור יותר הוא לא שורק לפנדל, ובמקרה גבולי הוא מביא את השופט אל ה-VAR ומתעקש שהיה פנדל. משהו פה לא נראה טוב".

השופט אלי חכמון. דני מרון
בית"ר טוענת לקיפוח. אלי חכמון/דני מרון
  • בבית"ר ראו את ההתעלמות של אלי חכמון מפנדל של מכבי תל אביב - וזעמו
  • במועדון טוענים: במקרה זהה נגד הפועל תל אביב הוא דווקא כן שרק לפנדל
  • מתאוסיניו הפצוע ביקש לנסוע לטיפולים בברזיל. סיכוי קלוש שיקבל אישור

עוד בוואלה!

במכבי תל אביב מגבים את דוניס: "הכי קל להיטפל למאמן. הוא לא אשם"

לכתבה המלאה

מחר (רביעי, 20:00, ספורט 3) תפגוש בית"ר את הפועל חדרה בטדי, כאשר דראפיץ' ושי ברדה צפויים לערוך מספר שינויים. שי קונסטנטין לא התאמן ביומיים האחרונים בשל נקע בקרסול וספק אם יהיה בסגל, כאשר סנטיאגו אוקמפוס צפוי לפתוח ב-11, וייתכן שגם אורן ביטון יחליף את אורי מגבו לאחר המאמץ הגדול שהשקיע האחרון בשבת. בחלק הקדמי עוזיאל פרדו או רועי פדידה יקבלו הזדמנות, כשעדיין נראה כי ישנה התלבטות בין אופיר קריאף לאביאל זרגרי. עידן ורד אמור לפתוח ב-11 למרות שהוא לא כשיר ב-100 אחוז.

היום אמורה להתקבל הדיאגנוזה לבדיקה שערך הקשר הברזילאי מתאוסיניו, כאשר כבר עכשיו ברור כי הוא ייעדר בחודש הקרוב. הקשר ביקש לטוס לברזיל לטיפולים במרפאת מומחים בה טופל בעבר אך בשל המורכבות של העניין בעידן הקורונה והבידוד שיידרש לאחר מכן, הסיכויים שיאשרו לו זאת קלושים, מה גם שבמועדון מעדיפים שימשיך את ההתאקלמות בארץ, ילמד אנגלית וישתלב כראוי. באסיפה אתמול אמר הצוות המקצועי לשחקנים: "היינו מאוד מרוצים מהמחוייבות נגד הפועל תל אביב, אבל אנחנו מצפים מכם לשחק חכם יותר. קבלת ההחלטות לא הייתה טובה ואנחנו נעבוד על זה בסבלנות עד שהכל יהיה ברור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully