וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטורה מסינה לראשי היורוליג: "דחיית המשחקים בכמה חודשים - הפיתרון היחיד"

מאמן מילאנו פנה להנהלת המפעל בבקשה לאפשר לליגות המקומיות להסתיים: "צריך להפחית ככל שניתן את המעברים בין המדינות"

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

על רקע התפרצות הגל השני באירופה והניסיונות של היורוליג להמשיך את העונה כרגיל, אטורה מסינה טוען: הפיתרון היחיד הוא השבתה של המפעלים האירופיים לכמה חודשים.

מאמן מילאנו שיגר היום (שני) מכתב פתוח לראשי המפעלים האירופיים בו קרא להם להודיע על הפסקת פעילות לכמה חודשים, מה שיאפשר לליגות המקומיות להסתיים ואולי יתן הזדמנות להכריע את העונה גם במפעלים השונים.

"אנחנו נמצא במצב חירום. רוב מדינות אירופה עוברות לסגרים ומתחילות להטיל כל מיני סנקציות ומגבלות כדי למנוע את התפשטות הקורונה. בכל שבוע יותר ויותר שחקנים, מאמנים ואנשי צוות נמצאים חיוביים לנגיף, ויותר ויותר משחקים נדחים. הקושי במעבר בין מדינות הולך וגובר מיום ליום, ובקרוב לא תהיה אפשרות לקיים את המשחקים הדחויים".

אטורה מסינה מאמן מילאנו. דני מרון
דרוש פיתרון. אטורה מסינה/דני מרון

מסינה המשיך: "מכל הסיבות הללו, אני רוצה לבקש מראשי המפעלים לשים את המחלוקות בצד, לעצור לכמה דקות ולחשוב על פיתרון הולם למען טובת הענף. מבחינתי, הפתרון ההגיוני היחיד הוא לעצור את המפעלים האירופיים, לאפשר לליגות המקומיות להסתיים בארבעת החודשים הקרובים, ואחר כך, בסביבות חודש מרץ או אפריל, לקיים טורנירים בתקווה להכריע את העונה במפעלים האירופיים. אולי עד אז נצליח להגביל את הקורונה, והכול יילך הרבה יותר בקלות. בכל מקרה, הבריאות צריכה להיות בעדיפות העליונה".

הפנייה של מסינה מגיעה על רקע הדיונים ביורוליג על דרכים להמשך העונה, ברקע המגבלות ודחיות המשחקים. אמש דווח כי היורוליג תפנה לליגות המקומיות במטרה לקבל את הסכמתן להתאים את לוחות הזמנים, כך שהיורוליג תוכל להמשיך בפעילות סדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully