וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי מסביר את הפנדל המפוקפק ומודה: "בהתחלה היה קצת קשה לנשום"

הישראלי קיבל שריקה גבולית מול דן האח ("בדרך כלל אני לא נופל בלי שנוגעים בי") וסיפר על החזרה מהקורונה: "הדקות הראשונות היו קשות". מאמן היריבה: "בני בן השנה וחצי יכול היה לראות שזה לא פנדל"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - דן האח 0:4/ספורט 1

לאחר שלא הורשה להיכנס לקפריסין למשחק הליגה האירופית, ערן זהבי שב הערב (ראשון) בסערה להרכב פ.ס.וו איינדהובן. כוכב נבחרת ישראל סחט פנדל מפוקפק וכבש מהנקודה הלבנה (16) את שער הבכורה שלו בליגה ההולנדית, לאחר מכן הוסיף בישול לצ'אקוונוסו מדואקה (51), ואפילו סיים את המשחק עם סרט הקפטן, בשל החיסורים השונים בסגל. קבוצתו הביסה 0:4 את דן האח ועלתה למקום השלישי בהולנד עם 16 נקודות, שתיים פחות מאייאקס ו-ויטסה שמוליכות.

"לא פנדל? באמת? הרגשתי שפגעו בי", אמר זהבי על הפנדל שאושר אחרי בדיקת VAR. "בדרך כלל אני לא נופל בלי שנוגעים בי". לאחר שצפה בתמונות במסכי הטלוויזיה ההולנדית, חייך ואמר: "עכשיו כשאני רואה את זה - השופט ביטל לנו פנדל מול ויטסה, אז אולי אנחנו שווים". על החזרה מקורונה אחרי שבועיים בחוץ אמר: "אני שמח לשחק שוב, זו היתה תקופה קשה ובדקות הראשונות של המשחק היום לא היה לי פשוט. הרגשתי קצת קוצר נשימה. אבל זה השתפר ככל שהמשחק התקדם".

על המשחק עצמו אמר הישראלי: "השגנו תוצאה טובה ושיחקנו חכם מאוד. זה לא פשוט, כי יש לנו שחקנים שמחלימים מקורונה מדי יום, והיו גם שחקנים ששיחקו ביום חמישי. כבשנו שער מהיר וגרמנו ליריבה לרדוף אחרינו". כשנשאל על ההחלטה לא לאפשר לו להיכנס לקפריסין ביום חמישי שעבר, אמר: "אחזור ביום חמישי הקרוב. למרות שבתקופה הזאת, אי אפשר להגיד שום דבר באופן בטוח לגמרי".

שחקן פ.ס.וו אינדהובן ערן זהבי. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
הצדק נעשה? זהבי כובש מהנקודה הלבנה/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

בניגוד לזהבי, כלי התקשורת בהולנד היו משוכנעים שהשריקה לא הייתה צריכה להישמע. "אם לא מבטלים את הפנדל הזה, אפשר לבטל את ה-VAR", צייץ שחקן העבר קנת פרז, ולאחר מכן הוסיף: "זהבי איבד שיווי משקל בגלל העקב שלו". גם שחקן העבר האגדי רונאלד דה בור נדרש לעניין וצייץ: "נכון שלפי ה-VAR זו החלטה נכונה, אבל אני מתקשה להבין את המניעים של השופט". בתגובה לאחד העיתונאים שכתבו לו, הוסיף דה בור: "אתה כנראה מבין מעט מאוד בכדורגל אם אתה שורק על דבר כזה".

מיותר לציין שגם מאמן דן האח אלכסנדר ראנקוביץ' זעם על השריקה: "גם בני בן השנה וחצי יכול היה לראות שזה לא פנדל. קבוצות כמו פ.ס.וו לא זקוקות לעזרה, יש להן מספיק איכויות. אנחנו קבוצה קטנה שלא נוהגת להתלונן, אבל תמיד מענישים אותנו. זה בלתי נסלח. זו לא הסיבה להפסד, אבל זה היה רגע מכריע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully