וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה לרוץ כשאתה יכול לעופף": זלאטן ממשיך בשלו, מילאן מפנטזת

השבדי בן ה-39 טוען שהסגל "גורם לי להרגיש צעיר יותר" ומגלה: "העדפתי לחתום לחצי שנה, נראה מה יהיה". כל התגובות והמספרים מההצגה

שערי השבת בבונדסליגה, מחזור שישי, 31.10/ספורט 1

פתיחת העונה המופלאה של זלאטן איברהימוביץ' במילאן נמשכה גם היום (ראשון), כשהשבדי בן ה-39 כבש ובישל ב-1:2 על אודינזה. עם שמונה שערים ושני בישולים ניצב זלאטן גם בפסגת הטבלה האיטלקית, וגם בפסגת הכובשים עד כה בסריה A. השבדי הבלתי נגמר שהתאושש לאחרונה מקורונה כבש בשישה משחקי ליגה רצופים, משהו שאף אחד במועדון לא עשה מאז הוא עצמו ב-2012, ואנדריי שבצ'נקו ב-2001: צמד מול ספמדוריה, אחד מול קליארי, צמד מול בולוניה, צמד מול אינטר, צמד מול רומא, וכעת אחד מול אודינזה - במספרת בדקה ה-83.

"יש לנו את אחד הסגלים הצעירים באירופה, אפילו שאני קצת מבגר אותו", אמר זלאטן עם תום המשחק. "החבר'ה פה גורמים לי להרגיש צעיר יותר. הם כל כך רעבים, אף פעם לא מרוצים - לא במשחק ולא באימון. אני אקח את הלחץ והאחריות, הם לא צריכים להרגיש את זה. הם רק צריכים לעבוד, להאמין וללכת בדרך שלי. אנחנו משחקים טוב מאוד ואנחנו בדרך הנכונה, כולנו עובדים יחד. השער שלי היה יפה, אבל מה שחשוב יותר זה הניצחון".

כשנשאל האם מילאן שלו יכולה ללכת עד הסוף ולזכות באליפות, אמר: "הכל הולך טוב, אבל כמו שאמרתי לפני כמה שבועות, ניקח את זה משחק-משחק. כל משחק הוא כמו גמר עבורנו, אז נראה לאן נגיע. אני מקווה שהאוהדים יוכלו לשוב בקרוב כדי שהם ייראו את מילאן שלהם מקרוב, אנחנו רוצים לחלוק איתם את החוויה הזו".

כמו כן, התייחס איברהימוביץ' גם לאפשרות שיאריך את חוזהו ברוסונרי: "כשהגעתי לפני חצי שנה רצו להחתים אותי לחוזה ארוך יותר, אבל למען האמת ביקשתי לחתום רק לשישה חודשים. בסוף העונה נראה איך ארגיש, אני לא מתכוון לדחות את מילאן בשביל מצב שיהיה פחות טוב עבורי. אם אמשיך ככה, אגיד לפאולו מאלדיני - 'אם לא תחתים אותי לעוד שנה, לא אמשיך לשחק'".

"זלאטן יודע כמה חשוב הוא מבחינת ההתפתחות של יתר השחקנים", אמר המאמן סטפנו פיולי. "הוא יודע שהדרך ארוכה, אבל אנחנו רוצים להתגבר על כל המכשולים שלנו. לקבוצה הזו יש רוח, אנחנו יודעים שאפשר להתמודד עם האתגרים שניצבים מולנו, אבל עדיין צריך להשתפר".

עוד לפני המספרת הנהדרת, בישל זלאטן לפרנק קסי את הראשון. "אני שמח מאוד לשחק ליד אלוף כמוהו", אמר החוף השנהבי. "הוא מראה כל הזמן את האיכויות שלו. אנחנו צריך ללכת בדרכו כדי להגיע הכי רחוק שאפשר, הוא עושה הכל כדי לעזור לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully