וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול עם ההגנה הכי גרועה בליגה, קלופ: "ז'וטה טוב משחשבתי"

המוליכה ספגה אמש את השער ה-15 ב-7 מחזורים (בדיוק כפי שצ'לסי ספגה בעונה שלמה ב-2005), אבל השוותה שיא נושן עם משחק ליגה 63 רצוף באנפילד ללא הפסד וגם ניצחה משחק בית שלישי רצוף אחרי פיגור

צפו ב-1:2 של ליברפול על ווסטהאם/ספורט1

ליברפול עלתה אומנם לפסגה אמש (שבת) אחרי 1:2 קשה על ווסטהאם, אבל שוב הבינה עד כמה העונה הזו הולכת להיות קשה בניגוד לעונה שעברה. דיוגו ז'וטה, שחקן הרכש שהגיע מוולבס בתחילת העונה, כבש את שער הניצחון בדקה ה-85 ורשם משחק שלישי שבו הוא מבקיע. אבל הבעיה הגדולה של הקבוצה העונה היא ההגנה, שקרטעה עוד לפני הפציעה של וירג'יל ואן דייק.

דיוגו ז'וטה ליברפול חוגג. רויטרס
המושיע. שחקני ליברפול חוגגים עם דיוגו ז'וטה/רויטרס

ליברפול ספגה אתמול את השער ה-15 שלה העונה. רק לשם השוואה, צ'לסי שזכתה באליפות ב-2005 ספגה 16 שערים בעונה שלמה (!). הקבוצה היחידה שספגה יותר שערים בשבעת מחזורי הפתיחה היתה אסטון וילה שספגה 17 שערים בעונת 97/8.

"הוא הרבה יותר טוב ממה שחשבתי שהוא יהיה וזה ממש מרשים", שיבח בסיום המשחק יורגן קלופ את ז'וטה, "הוא כישרון יוצא דופן. יש לו מהירות, פיזיות, טכניקה והוא בועט בשתי הרגליים". קלופ שיבח את הנחישות של שחקניו ואמר: "יש לנו עומס משחקים ולראות את הנחישות של השחקנים שלי והיכולת לבצע מהפך זה ממש משמח אותי. יש לנו סבלנות ולא הפסקנו להניע את הכדור ולהאמין".

אגב, עם הניצחון הזה, ליברפול השוותה שיא מועדון עם 63 משחקי ליגה רצופים באנפילד ללא ניצחון. האחרון והיחיד שעשה זאת היה בוב פייזלי בין השנים 1978 ל-1981. ליברפול היא גם הקבוצה השנייה אי פעם שסופגת ראשונה בשלושה משחקי בית רצופים, אבל עדיין מנצחת את כולן. האחרונה שעשתה זאת היתה בלקבורן הגדולה של 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully