וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייקל ג'ורדן היה קולע 60 נקודות ב-75 אחוז מהשדה אם היה משחק כיום"

וזה לא הכל מפי סוכנו דייויד פאלק: "אם הייתם שואלים אותו האם ירצה לשחק עם בירד או מג'יק, הוא היה חושב שאתם על סמים"

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

רבים תוהים כיצד מייקל ג'ורדן היה מסתדר ב-NBA של היום. הליגה השתנתה ב-20 השנים האחרונות ומסייעת לשחקני ההתקפה, ואם מוסיפים לכך את מהפכת השלשות והסטטיסטיקות המתקדמות, הרי שקל לדמיין את גדול השחקנים בכל הזמנים שולט גם ב-NBA של ימינו.

לפי סוכנו, דייויד פאלק, ג'ורדן לא סתם היה שולט, כי אם מעמיד מספרים היסטוריים. כמה היסטוריים? ובכן, "אם מייקל היה משחק היום, אני חושב שהוא היה קולע 60 נקודות בממוצע למשחק, וקולע ב-75 אחוז מהשדה".

ג'ורדן, יש לציין, העמיד ממוצעי קריירה של 30.1 נקודות למשחק, ב-49 אחוז מהשדה. בעונתו הטובה ביותר מבחינה סטטיסטית (1986/87) קלע 37.1 נקודות למשחק, ואשר לאחוזים מהשדה, באף עונה לא קלע ביותר מ-53% (1990/91).

פאלק הוסיף ודיבר גם על האופי של ג'ורדן בהשוואה לזה של כוכבי ההווה: "הכל שונה וקשה להשוות שחקנים מתקופות שונות. אם הייתם שואלים את מייקל, ושאלתי הרבה פעמים, האם הוא רצה לשחק עם לארי בירד או מג'יק ג'ונסון? הוא היה מסתכל עליכם כאילו אתם על סמים ואומר, 'אין סיכוי בעולם. אהבתי את החבר'ה האלה, כיבדתי אותם, אבל רציתי לכסח אותם בכל לילה'".

גם הרמה בליגה, לטענת פאלק, נמוכה יותר מזו שהיתה בשנות השמונים והתשעים: "אני לא חושב שכמות הכישרון גבוהה יותר כרגע. אם הייתם שואלים אותי כמה סופרסטארים יש כרגע בליגה, הייתי אומר 4-5. בתקופה של מייקל היו בערך 25".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully