וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקן מבריק", "איתו אין גבולות": ריאל מדריד מאושרת מהקאמבק של אדן הזאר

הבלגי חזר לכבוש אחרי למעלה משנה וזכה למחמאות מזידאן ("כולם יודעים איזה שחקן הוא"), בוטרגניו והתקשורת: "הזאר של צ'לסי הופיע"

צפו ב-0:3 של מילאן על ספרטה פראג בליגה האירופית/באדיבות ספורט 1

392 יום חלפו מאז הפעם האחרונה שאדן הזאר מצא את הרשת במדי ריאל מדריד. הערב (שבת) זה סוף סוף קרה שוב, כשהבלגי המאכזב הפגיז לרשת של ווסקה ותרם ל-1:4 של הבלאנקוס על העולה החדשה, שהקפיץ את זינדין זידאן ושחקניו לפסגת הטבלה, לפחות באופן זמני. הזאר פתח בהרכב לראשונה מאז יולי, חגג את שערו השני במועדון ונתן תקווה לקראת המשך העונה, ובפרט לקראת הקרב הגורלי מול אינטר ביום שלישי הקרוב.

"אנחנו צריכים להיזהר איתו ולתת לו להתאושש בצורה הטובה ביותר, כולנו יודעים איזה שחקן הוא", אמר זינדין זידאן על הבלגי. "אני מרוצה ממנו, קודם הוא שיחק 20 דקות והפעם הוא פתח, אפשר לראות הרבה דברים חיוביים אצלו".

"הזאר שחקן מבריק", התמוגג חבר ההנהלה אמיליו בוטרגניו. "ראינו את זה בשער הראשון, הוא הזכיר לכולם איזה שחקן הוא. מאותו רגע והלאה הקבוצה הרגישה נוח יותר. היה לו מזל רע מאז שהגיע עם פציעות, אבל הוא ווינר שרוצה לשחק ולעזור לקבוצה. אני מקווה שהוא ימשיך כך, כי מדובר בשחקן שמסוגל לחולל שינוי".

גם בתקשורת המדרידאית התרשמו לטובה. "הזאר של צ'לסי הופיע, זה לו חיכינו", התמוגג העיתונאי של "אס" (ואוהד ריאל ידוע) תומאס רונסרו. "זו הגרסה שראינו באנגליה, והיא תגרום לריאל לחזור ולהאמין שהכל אפשרי. כשהוא משחק ככה, לקבוצה הזו אין גבולות". מרקו רואיס, גם הוא מ"אס", הוסיף: "הזאר פתח את המשחק משום מקום. הוא עשה את הכל בקור רוח".

ב"מארקה" נכתב על הבלגי: "הוא עדיין לא בשיאו, אבל הוא חתיכת שחקן ונגד ווסקה עשה את מה שמצפים ממנו - להכריע. גולאסו. הוא לא חגג, כנראה בגלל שהוא יודע שיש לו עוד הרבה מה להוכיח במדריד, אבל זה יעזור לו לצבור ביטחון ולהעביר מסר למאמן - שאף אחד לא יקבור אותי".

פדה ואלוורדה, שבישל להזאר וכבש בעצמו את שער הליגה השלישי שלו העונה, סיכם: "אדן פתח מבחינתנו את המשחק וקארים בנזמה הרג אותו. לשחק במועדון הזה אומר שאתה תמיד רוצה לנצח ותמיד רוצה להשתפר. אנחנו מרוצים מהניצחון, אבל כבר חושבים על אינטר".

עוד בוואלה!

ספרד: ריאל מדריד הביסה את ווסקה 1:4 ועלתה זמנית לפסגה

לכתבה המלאה

על המשחק עצמו אמר זידאן: "לא ביצעתי שינויים בהרכב במחשבה על אינטר, עדיין לא החלטנו מי ישחק. אנחנו מרוצים מהניצחון, לכבוש רביעייה זה טוב מאוד, אבל צריך להשתפר בהגנה. ואלוורדה? הוא לא מפתיע אותי, הוא מאוד יציב ומסוגל לעשות הרבה דברים. אני שמח מאוד מהשערים שלו, זה חשוב שהוא יכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully