וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה מבהיר: "הקריירה שלי כמאמן ברצלונה תמה, זה נגמר"

אחרי ה-0:1 על שפילד יונייטד, התייחס מנג'ר סיטי לשמועות על קאמבק: "קומאן מאמן מצוין, אולי אחזור כדי לצפות במשחקים"

צפו ב-1:1 של ווסטהאם מול מנצ'סטר סיטי/באדיבות ספורט 1

לאחר ה-0:3 הנינוח על מארסיי באמצע השבוע, המשיכה הערב (שבת) מנצ'סטר סיטי במומנטום עם 0:1 קטן על שפילד יונייטד, שבוע לפני הקרב הגדול עם ליברפול. קייל ווקר הכריע מול קבוצת נעוריו (28), ובסיום נשאל פפ גווארדיולה לא על קבוצתו הנוכחית כי אם על קבוצתו הקודמת - ברצלונה.

בספרד נפוצו שמועות בימים האחרונים על חזרה אפשרית של המאמן האגדי לקאמפ נואו, אולם גווארדיולה דאג להבהיר: "הקריירה שלי כמאמן ברצלונה הסתיימה. יש שם אנשים מדהימים שיכולים לאמן. רונאלד קומאן מאמן מצוין. זה נגמר. אחזור לצפות במשחקים, אבל טוב לי כאן, כל התשוקה שלי מרוכזת במנצ'סטר סיטי. יהיו בחירות בברצלונה ואני מקווה שימצאו את האיש הנכון להנהיג את המועדון".

על המשחק עצמו אמר פפ: "שיחקנו טוב מאוד, התקשינו להבקיע מההזדמנויות שייצרנו. 16 בעיטות, 8 למסגרת, זה הרבה מול קבוצה כמו שפילד יונייטד. זה המשחק השלישי שלנו תוך שבוע וזה קשה מאוד, אבל החבר'ה הגיבו היטב. אני שמח בשביל קייל על השער, אבל זה לא רק השער - הוא מבין את המשחק הרבה יותר טוב".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עם רובן דיאס. רויטרס
טוב לו בסיטי. פפ עם רובן דיאס/רויטרס

ווקר עצמו, שלא חגג מול קבוצת נעוריו, הוסיף: "אני שמח להבקיע, אבל שמח עוד יותר על שלוש הנקודות. אני אוהד של שפילד יונייטד, כך שלא יכולתי לחגוג. כיף לי כאן, אנחנו רוצים להבקיע 3-4 שערים בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully