וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בנדר, ג'ונס ובריאנט מחוץ לסגל מול מכבי ראשון לציון

31.10.2020 / 19:27

אחרי ההפסד לפנרבחצ'ה תנסה האלופה להעפיל לגמר גביע ווינר על חשבון מכבי ראשון לציון, במדיה עשוי טריי לואיס לערוך בכורה (ראשון, 21:00, ספורט 5)

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

העולה השנייה לגמר גביע ווינר 2020 תיקבע מחר (ראשון, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) בתום משחק חצי הגמר השני בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון. הכתומים עברו בדרך למעמד את מכבי חיפה ברבע הגמר שנערך לפני יותר מחודש, ואילו מכבי תל אביב דילגה על פני הפועל חיפה בשבוע שעבר. שתי הקבוצות נפגשו חמש פעמים בגביע ווינר, כשהמאזן הוא 1:4 לטובת מכבי תל אביב, שהפסידה לראשון לציון במפגש האחרון ביניהן במפעל ב-2019. חצי הגמר מחר מהווה למעשה שחזור של גמר הפיינל פור מהשנתיים האחרונות.

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל עוז בלייזר. דני מרון
מפגש עם קבוצתו הקודמת. עוז בלייזר/דני מרון

מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי ההפסד לפנרבחצ'ה ביום חמישי ובתחושה לא טובה כי משהו לא מתחבר בסגל היקר נכון לעכשיו. המאמן יאניס ספרופולוס טען בסיום ההפסד כי הקבוצה ברחה בשלבים רבים מתוכנית המשחק, ושוחח על כך עם השחקנים מאז המשחק. במכבי יודעים שעליהם לשים את המשחק נגד הטורקים מאחוריהם לפני המשחק נגד ראשון לציון, בניסיון להחזיר את גביע ווינר אחרי שנתיים בהם כשלו בכך. דראגן בנדר, כריס ג'ונס ואלייז'ה בריאנט נותרו מחוץ לסגל, כשטיילר דורסי ואנג'לו קלויארו יצטרפו לווילבקין, אנדראה ז'יז'יץ' ואותלו האנטר.

אחרי למעלה מחודש בסגל עם שלושה זרים, צירפה השבוע מכבי ראשון לציון את הזר שישלים את הסגל לעונה הקרובה - הסקורר האמריקאי טריי לואיס, שייכלל בסגל אך לא צפוי לשחק. הגארד נחת בישראל ביום שישי וייתכן מאוד שיקבל דקות כבר בחצי גמר גביע ווינר לאור הסגל הקצר שעומד לרשות גיא גודס. הרוטציה של גודס כוללת לפני לואיס רק שבעה שחקנים בכירים בריאים, מה שיוצר עומס גדול על חלק מהשחקנים. במועדון מרוצים מהחיבור בין שלושת הזרים האחרים - הקפטן דריל מונרו, הגארד אייזיאה טיילור והסנטר אקיל מיטשל ויקוו להמשך היכולת הנפלאה של גולן גוט, שהפגיז 31 נקודות בניצחון על הפועל באר שבע בליגה הבלקנית בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully