וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד לנשיאות ברצלונה: "רוצה להחזיר את גווארדיולה וצ'אבי"

ויקטור פונט חשף את תכניותיו אם ייבחר לנשיא: "מתכנן פרויקט שאפתני, גם פויול ואינייסטה צריכים לחזור. קומאן? לא יישאר בכל מקרה"

ז'וספ מריה ברתומאו עוזב את משרדי ברצלונה אחרי שהתפטר/מתוך טוויטר

תם עידן בברצלונה: אחרי שהנשיא המושמץ ג'וספ ברתומאו נאלץ להתפטר, במועדון הקטלאני נערכים לבחירות לנשיאות שייערכו בינואר ומועמדים לא חסרים. אחד המועמדים החזקים לרשת את ברתומאו הוא ויקטור פונט ואם להסתמך על הציטוטים שסיפק ל"מארקה" המדרידאי, הרי שאוהדי הקבוצה בהחלט יכולים להיות אופטימיים.

פפ גווארדיולה עם ליאונל מסי. AP
יחזרו לשתף פעולה בבארסה? פפ ומסי/AP

"הכוונה שלנו היא לבנות פרויקט מאוד שאפתני ותחרותי", אמר פונט, "אנחנו רוצים להמשיך את מורשת יוהאן קרויף והמאמנים שמכירים הכי טוב את הסגנון שלו הם פפ גווארדיולה וצ'אבי. יש עוד אגדות כמו קרלס פויול ואנדרס אינייסטה שהם אגדות כאן ולא עובדים במועדון היום. אנחנו צריכים להחזיר אותם ולוודא שהפרוייקט יהיה תחרותי".

חוזהו של גווארדיולה במנצ'סטר סיטי יפוג בתום העונה, אך המאמן לא ממהר לחזור לכור מחצבתו ולקבוצה עמה הוא השיג כל תואר אפשרי כשחקן ולאחר מכן כמאמן המצליח בתולדות המועדון. צ'אבי מאמן בהצלחה רבה בקטאר והיה מועמד לחזור לקבוצה כבר אחרי הפיטורים של ואלוורדה, אך הוא העדיף להישאר באל סאאד כדי לצבור עוד ניסיון.

ומה לגבי רונאלד קומאן? פונט התראיין מוקדם יותר ל"קאדנה סר" ואמר שאם הוא ייבחר, קומאן בכל מקרה לא יישאר, ללא קשר לתוצאות של ברצלונה העונה. "אפילו אם לקומאן תהיה עונה נהדרת, לא אשנה את התכניות שלי. אם אבחר כנשיא, קומאן לא יאמן בעונה הבאה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully