וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא התאמץ? דג'וקוביץ': "ההפסד לא מטריד אותי, השגתי את המטרה שלי"

הסרבי המדורג 1 בעולם הושפל בטורניר וינה עם 6:2, 6:1 מול סונגו האיטלקי ואמר: "העובדה שהבטחתי את המקום הראשון השפיעה עליי"

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

אחרי שהבטיח את המקום הראשון בתום עונת המשחקים, נובאק דג'וקוביץ' רשם אמש (שישי) את אחד ההפסדים המביכים בקריירה שלו כשהפסיד ברבע גמר טורניר וינה ללורנצו סונגו האיטלקי 6:2, 6:1 בתוך 70 דקות בלבד. דג'וקוביץ', שהבטיח את המקום הראשון בתום העונה אחרי הניצחון מול צ'וריץ', הציג טניס איום ונורא וחטף שמונה אייסים מיריבו שבעצמו לא האמין לניצחון הזה.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
לא התאמץ? דג'וקוביץ'/GettyImages

דג'וקוביץ', שכזכור חטף מפלה גם בגמר רולאן גארוס האחרון מול רפאל נדאל, סיפק ריאיון די פרובוקטיבי לאחר המשחק ורמז שהוא לא התאמץ יותר מדי כשאמר: "כן, העובדה שהבטחתי את המקום הראשון בעולם השפיעה עליי היום. השלמתי את המשימה שבשבילה הגעתי לכאן - להבטיח את המקום הראשון. אני בסדר גמור עם ההפסד הזה. אני בריא ורוצה לסיים חזק את העונה בטורניר בלונדון".

אבל את לורנצו סונגו זה לא ממש עניין. האיטלקי חגג ניצחון ענק מבחינתו ואמר לאחר המשחק: "אין ספק שזה הניצחון הכי גדול בחיים שלי. נובאק הוא הטניסאי הטוב בעולם ושיחקתי כל כך טוב. זה מדהים, שיחקתי את הטניס הכי טוב בחיים שלי".

סונגו הוא האיטלקי הראשון שמנצח טניסאי שמדורג ראשון בעולם מאז שפאביו פוניני ניצח את אנדי מארי ברומא ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully