וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיינה ווייט: "חביב היה נסער אחרי הניצחון, אני לא חושב שהוא באמת החליט לפרוש"

אחרי שאלוף ה-UFC ניצח את גייצ'י, עלה למאזן 0:29 והודיע על פרישה, הנשיא חושף: "שוחחתי עם חביב, ויש לי הרגשה שהוא ינסה להשיג עוד ניצחון אחד"

מתאגרף העבר מייק טייסון נרדם באמצע ריאיון/טוויטר

אחד מלוחמחי ה-MMA הגדולים בכל הזמנים, חביב נומרגומדוב, הטיל פצצה בתחילת השבוע אחרי הניצחון ה-29 שלו בקריירה (מתוך 29 קרבות), כשהביס את ג'סטין גייצ'י, אחרי שהודיע על פרישה בגיל 32. אלא שהלילה (בין חמישי לשישי), נשיא ה-UFC דיינה ווייט חשף שישנו סיכוי שעוד נראה את חביב בזירת האוקטגון המפורסמת מכולן.

"ישבתי מחוץ לזירה, שמעתי את חביב ואמרתי לעצמי 'אלוהים ישמור, אתם בטח צוחקים עליי'", הודה נשיא ה-UFC דיינה ווייט. "אבל אם לומר את האמת - וזו הפעם הראשונה שאני אומר את זה בקול רם - אני וחביב שוחחנו. הוא היה בסערת רגשות לאחר שניצח בקרב, אבל יש לי הרגשה שהוא ינסה להשיג עוד ניצחון אחד כדי להגיע למאזן 0:30 בקריירה. אני לא חושב שהוא באמת יפרוש ומאמין שאביו היה רוצה שיגיע למאזן של 0:30, ולפי ההיכרות שלי עם חביב, הוא מאוד היה רוצה לכבד את בקשתו של אביו".

לוחם ה-MMA חביב נורמגומדוב. רויטרס
ישוב לזירה? חביב/רויטרס

"ההצלחה ב-MMA הייתה הפרויקט של החיים שלי", אמר חביב עצמו כשנשאל מדוע פרש. "שום דבר לא בא לי בקלות. דווקא ההיפך - הכול הלך קשה. עבודה קשה, אמונה באללה וסבלנות - אלו הם שלושת הדברים שהביאו אותי למקום שאליו הגעתי. כמובן שגם הליווי הצמוד והעצות של אבי תרמו להצלחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully