וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שגב ייעדר חודש וחצי ויחמיץ את משחקי נבחרת ישראל

30.10.2020 / 8:14

סנטר גראבלין-דנקירק הצרפתית (25, 2.04) סובל מפציעה בכף רגלו וייעדר מפעילות במשך חודש וחצי. לא יוכל לעמוד לרשות נבחרת ישראל במשחקים נגד ספרד ופולין, ויותיר את הקו הקדמי עם זלמנסון, גינת וכהן

צפו ב-0:3 של מילאן על ספרטה פראג בליגה האירופית/באדיבות ספורט 1

סנטר נבחרת ישראל וגראבלין-דנקירק הצרפתית איתי שגב ייעדר כחודש וחצי מהמגרשים. בדיקת MRI שערך הסנטר בכף רגלו גילתה קרע קטן שישבית אותו מפעילות בתקופה הקרובה, והוא יחמיץ את משחקי נבחרת ישראל בסוף החודש הבא. שגב נפצע במהלך משחק ההפסד של קבוצתו, המדורגת בתחתית הליגה הצרפתית הראשונה, 81:67, לדיז'ון, כשהוא נמצא על הפרקט רק 7 דקות טרם הפציעה.

איתי שגב במדי גראבלין. הטוויטר של גראבלין, אתר רשמי
מסבך את קטש. שגב/אתר רשמי, הטוויטר של גראבלין

שגב (25, 2.04) הוא אחד משלושה שחקנים ישראלים שיצא הקיץ לצרפת לצד רפי מנקו ותומר גינת. בשנים האחרונות הוא היה לאחד משחקני הפנים הישראלים הטובים בליגת העל אחרי שתי עונות טובות במכבי ראשון לציון ועירוני נהריה, והחליט לנסות את מזלו בקבוצה הצרפתית. בחמישה משחקים עד כה העונה שיחק 13.6 דקות בממוצע בלבד ורשם 3 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק.

פציעתו של שגב מהווה בעיה לא קטנה לנבחרת ישראל חודש לפני החלון שייערך בבועה בעיר ולנסיה שבספרד. במהלך החלון תפגוש הנבחרת של עודד קטש את נבחרות ספרד ופולין, כשהיא בעמדת זינוק מצוינת כיד לעלות ליורובאסקט הבא. מי שצפויים לאייש כעת את עמדות הפנים הם עידן זלמנסון, תומר גינת, ג'ייק כהן, טי ג'יי קליין ורומן סורקין, כשקטש יצטרך לשקול זימון של שחקן נוסף על מנת לעבות את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully