וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'יל סימון: "רוג'ר פדרר גרם לנו הצרפתים להפסיד 20 שנה"

הטניסאי, שדורג בשיאו שישי בעולם, התראיין בצרפת: "כולם רוצים להיות רק כמוהו, אבל יש עוד דרך להצליח, כמו נדאל או דג'וקוביץ'"

טוני נדאל בוכה אחרי הזכייה של רפאל נדאל ברולאן גארוס/מתוך טוויטר

הטניסאי הצרפתי הוותיק ז'יל סימון, שמדורג כעת 58 בעולם ובשיאו הגיע עד המקום השישי, התראיין ל"לה פריזיאן" ודיבר בצורה מעניינת על עולם הטניס וההשפעה של רוג'ר פדרר.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי עם ז'יל סימון טניסאי צרפתי. GettyImages
פדרר וסימון אחרי גמר שנגחאי ב-2014/GettyImages

"אין לי שום דבר נגד רוג'ר פדרר", אמר סימון, "יש לי משהו נגד התדמית שלו בקרב הצרפתים. והוא עם סגנון המשחק שלו, הצורה בה הוא מגיע קדימה, הביטחון שלו גרם לנו להפסיד 20 שנה. במשך עשורים האמנו שצריך לאמן רק פדררים. בצרפת כולם רוצים להיות רוג'ר פדרר: ההורים, המאמנים, אבל הוא גרם לנו להפסיד 20 שנה. הדור שלי לא זכה באף גרנד סלאם לא בגלל הפורהנד או הבקהנד, לא בגלל המשחק שלנו ואפילו לא בגלל בעיות פיזיות. זה מנטאלי. ברגעים חשובים שחקנים אחרים יותר חזקים בראש מאיתנו, שחקנים שבדרך כלל אנחנו מנצחים בקלות. זה קשור לתרבות, ספורטאים צרפתים הם חלשים יותר מבחינה מנטאלית".

סימון אמר: "בשבילי נובאק דג'וקוביץ' הוא השחקן עם הכי מעט חולשות שראיתי, הכי קשה לנצח אותו. את רוג'ר הכי כיף לראות משחק. לכן אולי זה טוב אם פדרר לא יחזיק יותר בשיא הזכיות בגרנד סלאמים, אז אולי אנחנו הצרפתים סוף סוף נראה ונבין שיש גם שחקנים אחרים. אנחנו לא מבינים אפילו שרפאל נדאל זכה באותה כמות של תארי גרנד סלאם ובצורה אחרת לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully