וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן "המאונן" ייכנס לכלא ונדרש לטיפול פסיכיאטרי

פאריד אל מלאלי, שחקן ההתקפה האלג'יראי של אנז'ה, הודה בעבירות המין שיוחסו לו ונשפט לשישה חודשי מאסר בפועל. יצטרך לפצות את המתלוננות ולעבור טיפול

צפו בנגיחה של שוער דן האח לוק קופמאנס/באדיבות ספורט 1

פאריד אל מלאלי, שחקן ההתקפה האלג'יראי של אנז'ה שנעצר לפני כחצי שנה אחרי שנתפס מאונן בפומבי בזמן שהוא מציץ בחלון של אחת משכנותיו ולאחר מכן נעצר שוב בגין התערטלות פומבית, התייצב היום (חמישי) בבית המשפט וקיבל את גזר דינו.

אל מלאלי בן ה-23 הודה במעשים ונשפט לשישה חודשי מאסר בפועל על עבירות מין בשתי הצעירות שהתלוננו נגדו. כמו כן, הוא נקנס ב-2,000 יורו ונדרש גם לפצות את המתלוננות - אחת ב-2,300 יורו והשנייה ב-1,600. יעמוד נגדו כעת גם עונש על תנאי ל-18 חודשים במקרה של עבירה דומה והוא יצטרך לעבור טיפול פסיכיאטרי.

העונה הספיק אל מלאלי לרשום שתי הופעות במדי אנז'ה, שנמצאת במקום השמיני בליגה הצרפתית הבכירה. הוא הושעה לאחר איחורים חוזרים לאימונים ובעקבות זאת גם שוחרר מהסגל אחרי שנתיים, במהלכן כבש שלושה שערים בליג 1.

פאריד אל מלאלי שחקן אנז'ה. רויטרס
הודה במעשים. פאריד אל מלאלי/רויטרס

סטפן בהוקן, חברו של אל מלאלי באנז'ה, נשפט אתמול לארבעה חודשי מאסר בעקבות עבירות אלימות שונות ואיומים על חיי בת זוגו. כמו כן, קיבל מאסר על תנאי בגלל עבירות תנועה.

  • עוד באותו נושא:
  • אנז'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully