וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הכדורעף נפתחת: "צריכים להיות מדויקים יותר בתקופה הזאת"

בצל הקורונה ולאחר הסגר, עונת הכדורעף יוצאת לדרך אחרי פגרה ארוכה. יו"ר האיגוד אשר קסו: "הצוות עשה את המיטב". מאמן הנבחרת: "אני מאמן כבר שנה ועדיין לא אימנתי משחק אחד"

יו"ר איגוד הכדורעף אשר קסו. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
הנגיף לא מקל. אשר קסו/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

עונת הכדורעף יוצאת לדרך בצל הקורונה. יו"ר האיגוד אשר קסו דיבר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים על האתגרים המצפים לענף.

"אני רוצה להגיד תודה רבה לכל אנשי הצוות והאיגוד", פתח קסו, "אנחנו בעידן של מגפה שמהתלת בנו ודורשת מאיתנו להתנהל באחריות מאוד מדויקת עם מנהיגות, בפן הכלכלי, הרפואי והחברתי. עברנו כברת דרך משמעותית מאוד, ואנחנו נמצאים במסע. אנחנו צריכים להיות מדויקים יותר בתקופה הזאת, עם התמודדות לא פשוטה שדורשת אחריות משמעותית. הנגיף לא מקל עלינו, אבל הצוות שנמצא פה עשה את המיטב כדי שהעונה הזאת תצא, בליגה ובנבחרות ישראל, בהצלחה".

נועם כץ, מאמן נבחרת הגברים: "נשארנו עם אותה מטרה שבה היינו לפני שנה. ערכנו מחנה אימון ארוך כדי לגבש את הנבחרת לקראת המשימות. השחקנים באו עם הרבה מאוד התלהבות. השחקנים הגיעו לאחר תקופת הסגר עם הרבה מוטיבציה, והמחנה עזר להתכונן ולהראות שיש אופק. כל דקה שתאפשר לנו להתכונן, תעזור לנו להגיע מוכנים למשימה. אנחנו מתפללים שנוכל לארח עם קהל, כך שאנו מקווים שתהיה לנו אפשרות טובה להעפיל לאליפות אירופה. אני אישית מאמן את הנבחרת שנה ועדיין לא אימנתי משחק אחד".

מאמנת נבחרת הנשים חן הימלפרב: "הסגר והבידוד השנה גורמים לשחקנים ולשחקניות לקושי רב מבחינה נפשית ותקציבית. אני מקווה שנפתח את העונה כמו שצריך".

נועם כץ מאמן נבחרת ישראל בכדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
עדיין לא הדריך משחק אחד בנבחרת. נועם כץ/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

קסו המשיך: "אנחנו הולכים לתקופה שלא רואים את הקצה שלה. אני מאמין באמונה מלאה שנכון להחזיר גם את הנוער, אבל נצטרך לחזור עם אחריות ומנהיגות מאוד משמעותיים. השיח מתקיים בהנהלה באופן קבוע. אנחנו בונים על אירוח הטורנירים הבינלאומיים. כולנו חייבים לשמור על אופטימיות. זה חשוב למוראל הלאומי".

כץ סיכם: "תהיה לנו את הליגה הכי טובה בעשר השנים האחרונות. מעמדה של פרשן, כפר סבא בנתה קבוצה יוצאת מהכלל עם שחקנים מצוינים, מכבי תל אביב בנתה קבוצה נהדרת עם שחקני נבחרת וזרים ואני רואה בזה ברכה. הרעב להצליח נהדר ומקדם את הענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully