וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכחיש קורונה": רונאלדו כינה את הבדיקות "בולשיט", באיטליה זועמים

בכירים במערכת הבריאות האיטלקית יצאו נגד דבריו של כוכב יובנטוס והאשימו אותו בחוסר אחריות ציבורית: "מדבר כמו רופא מומחה"

ז'וספ מריה ברתומאו עוזב את משרדי ברצלונה אחרי שהתפטר/מתוך טוויטר

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להיות הסיפור הגדול ביובנטוס, גם כשהוא מושבת. הגברת הזקנה הפסידה אתמול (רביעי) 2:0 לברצלונה, אבל בזמן שהקבוצה הציגה יכולת מדאיגה, הכוכב שלא שיחק בגלל שעוד לא יצא שלילי בבדיקת קורונה גרף כותרות בעצמו.

הכול החל בגלל התגובה של רונאלדו. בבוקר המשחק כתב הכוכב הפורטוגלי באינסטגרם: "אני מרגיש טוב ובריא", והוסיף: "בדיקות הקורונה הן בולשיט".

היחס המזלזל של רונאלדו כלפי הבדיקות, בצירוף התנהלותו השנויה במחלוקת סביב הבידוד בו חויב, ממשיכים לעורר תגובות נסערות באיטליה. אמש הגיבו לרונאלדו גורמים בכירים במשרד הבריאות האיטלקי, וניסו להיעזר באמירותיו כדי לייעל את ההסברה לציבור בנוגע לחשיבות הבדיקות. "אף מכחיש קורונה לא יודע על מה הוא מדבר, גם אם הוא מדבר כמו רופא מומחה. לבדיקות יש חשיבות עצומה", אמר רוברטו בוריוני, וירולוג איטלקי שמוכר היטב בקהיליית הרופאים בארץ המגף. בוריוני הוסיף בסרקזם: "ברוך הבא לקולגה החדשה שלי, כריסטיאנו רונאלדו. אני מברך אותך על הצטרפותך לקהילת הוירולוגים של איטליה. בטוח שתוכל לעזור לנו בדרבי נגד האופתלמולוגים".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. צילום מסך, צילום מסך
התגובה שהכעיסה: "בדיקות הקורונה הן בולשיט"/צילום מסך, צילום מסך

בימים אלה מתנהלת באיטליה חקירה פלילית נגד רונאלדו בחשד שהפר את הנחיות הקורונה כשטס מאיטליה לפורטוגל בניגוד להנחיות, כדי להצטרף לנבחרת. כמה ימים לאחר מכן נמצא רונאלדו חיובי לנגיף, וטס במטוס פרטי עם ציוד רפואי מיוחד לטורינו כדי להעביר את הבידוד בביתו באיטליה.

שר הספורט של איטליה וינצ'נזו ספאדפורה הפך בשבועות האחרונים למבקר חריף של רונאלדו, והאשים אותו בחוסר אחריות ובהתנהלות שמהווה דוגמא רעה למיליוני מעריציו ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully