וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תמשיך לחלוק עם שחקניה את הבונוסים על נקודות באירופה

29.10.2020 / 6:35

למרות שהמענקים הכספיים לא כלולים בחוזים, הקבוצה מבירת הנגב הבטיחה לתגמל את השחקנים גם לפני המשחק מול ניס (22:00, ספורט 2). במועדון הסבירו: "בזכות הנכונות שלהם לקצץ שמרנו על סגל איכותי. עכשיו כשנכנס כסף, אין סיבה שהם לא יהיו שותפים לו"

תקציר ה-0:0 של מכבי תל אביב עם הפועל באר שבע/ספורט1

כל נקודה בליגה האירופית תמשיך להיות שווה לשחקני הפועל באר שבע הרבה כסף. במועדון הוחלט כי גם הערב (חמישי, 22:00, ספורט 2) מול ניס בליגה האירופית וגם בהמשך המשחקים בבית, השחקנים יקבלו בונוס כספי על כל נקודה שישיגו. כזכור, כל נקודה בליגה האירופית שווה למועדון מענק בגובה של 190 אלף יורו מאופ"א. על הניצחון בשבוע שעבר על סלביה פראג תקבל הפועל באר שבע 570 אלף יורו. במועדון יעבירו לשחקנים בונוסים כספיים על שלוש הנקודות שהושגו מול אלופת צ'כיה, וכאמור ימשיכו "לצ'פר" את השחקנים הערב ובהמשך, אף שלא מדובר בסעיף שמצוי בחוזי השחקנים.

בדומה לפעם הקודמת בה הפועל באר שבע הגיעה לליגה האירופית והשחקנים זכו רק לבונוס כספי על עצם ההעפלה לליגה האירופית, גם העונה בחוזים רשום רק מענק על העפלה לשלב הבתים. ולמרות זאת החליטו במועדון כי לאור הקיצוץ שעשו השחקנים בקיץ, מגיע להם בונוס גם על כל נקודה שתושג בליגה האירופית ולא רק בונוס על עצם ההגעה לשלב הבתים.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם ז'וזואה. דני מרון
המועדון מרגיש חובה להחזיר להם טובה. שחקני הפועל באר שבע/דני מרון

המענק ניתן לכל שחקן שנרשם למשחק ובליגה האירופית אפשר לרשום 23. יחד עם זאת החליטו במועדון שיהיה הבדל בין שחקן ששיחק לבין שחקן שלא דרך על כר הדשא. הפער הוא בערך פי שניים, כך שכל שחקן הרכב או כזה שנכנס כמחליף אפילו לדקה מקבל מענק כפול ממי שלא משותף.

גורם במועדון אמר בעניין: "כל רעיון הקיצוץ המאסיבי בחוזים הושתת על זה שהפועל באר שבע רוצה לשמר את עצמה כקבוצה חזקה עם סגל שחקנים טוב. נאמר לשחקנים כי כדאי להם לקצץ כדי שתהיה להם אפשרות להיות שייכים לקבוצה חזקה. בסופו של דבר זה מה שקרה במציאות, ובזכות הקיצוץ הפועל באר שבע הייתה מסוגלת לבנות גם בקיץ הזה סגל איכותי שהביא את המועדון לליגה האירופית. אין שום סיבה שכעת כשיש כסף שנכנס בזכות הישגים, השחקנים לא יהיו שותפים לו".

בהפועל באר שבע ימשיכו ללמוד היום במלון בניס את היריבה האיכותית הממוקמת חמישית בליגה הצרפתית. שחקני הקבוצה קיבלו דו"ח מפורט על כל שחקן כדי שיכירו היטב את היריבה. השחקנים התרשמו מאוד מאיצטדיון האליאנס ריביירה בו משחקת ניס ורובם צילמו את כר הדשא והיציעים, שיהיו כמובן ריקים הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully