וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס רשפורד חגג שלושער תוך 18 דקות: "התעלל בלייפציג, גרם להם להיראות כמו ילדים"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד ממשיך לככב בליגת האלופות: המחמאות מסולשיאר, הנתונים המרשימים, ואפילו מאמן היריבה הודה: "זה היה קצת מטורף בסוף"

צפו בנגיחה של שוער דן האח לוק קופמאנס/באדיבות ספורט 1

מרכוס רשפורד המשיך אתמול (רביעי) את פתיחת העונה המדהימה שלו בליגת האלופות, כשכבש שלושער בניצחון הגדול של מנצ'סטר יונייטד על ר.ב לייפציג (0:5), כשהחלוץ האנגלי עולה מהספסל בדקה ה-63 ולמעשה כובש שלושה שערים תוך 18 דקות (74, 78, 92) מול יריבה חזקה, מוליכת הליגה הגרמנית. אומנם התוצאה מעט מרמה, זה לא הפער בין הקבוצות, ובכל זאת רשפורד מסיים כגיבור הגדול, אחרי שבמחזור הקודם כבש שער ניצחון דרמטי מול פריז סן ז'רמן, ואחרי שהפך לכוכב אהוב באנגליה בזכות המאמץ שלו בגיוס כספים למען ילדים עניים (במחאה ויוזמה שכבר משכה למעלה ממיליון תרומות והצבעות).

רשפורד הוא השחקן השישי שכובש שלושער עבור יונייטד בליגת האלופות, והוא מצטרף לרשימה לא רעה: רוד ואן ניסטלרוי, ויין רוני, רובין ואן פרסי, מייקל אואן ואנדי קול (פעמיים). "הוא פשוט לוהט", אמר עליו הפרשן ריו פרדיננד, שחקן העבר של יונייטד, "זה כמו לשחק בחצר עם ילד גדול מול ילדים קטנים, הוא פשוט מתעלל בכולם, חזק מדי ומהיר מדי. הוא היה ברמה מעל לייפציג. הוא גרם לכמה שחקני הגנה שלהם להיראות כמו ילדי בית ספר".

אולה גונאר סולשיאר החמיא לגיבור הניצחון, אבל גם לקבוצה: "מרכוס נכנס ועשה עבודה טובה, אבל עבודת הבסיס כבר נעשתה עבורו על ידי הקבוצה, וזה מה שאתה מצפה ממחליפים. איזה שינוי הם הכניסו. לייפציג לוחצים חזק ומשחקים באינטנסיביות, היינו חייבים לחפור עמוק כדי למצוא תשובה. היינו חייבם לתת מנוחה לכמה שחקנים כי העונה שוחקת, אז ניצלנו את הסגל שיש לנו. החבורה הזאת רק מתגבשת, וכמה שיותר רוח ואיכות שיש לך, תקבל תוצאות יותר טובות".

מאמן לייפציג יוליאן נאגלסמן אמר בסיום: "זה היה קצת מטורף בסוף, כי אחרי שהם כבשו את השער הראשון שיחקנו טוב. אבל 20 הדקות האחרונות היו רעות מאוד".

* עוד ביונייטד: סולשיאר אישר שאלכס טלס נדבק בקורונה, ונכנס לבידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully