וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו משבח את גארת' בייל עם עקיצה לריאל מדריד: "הייתה לו השפעה גדולה על המועדון ההוא"

מאמן טוטנהאם לא מבין את הביקורת שספג הוולשי: "מוניטין זה דבר אחד, עובדות הן דבר אחר. "מאז שהוא הגיע, הם זכו ארבע פעמים בליגת האלופות בחמש עונות. ההתנהגות שלו מדהימה. הוא חוזר למיטבו"

צפו בתקציר ה-0:1 של טוטנהאם מול ברנלי/ספורט 1

ז'וזה מוריניו יצא להגנתו של גארת' בייל על התקופה שלו בריאל מדריד, וטוען שהוולשי עוד יחזור לעצמו בטוטנהאם. בייל חזר לקבוצתו הקודמת באנגליה אחרי תקופה סוערת ושנויה במחלוקת בריאל מדריד, שבמהלכה זכה בתארים (trcg אליפויות אירופה בין השאר), כבש כמה שערים מכריעים (בגמר הצ'מפיונס ובגמר הגביע) ועדיין זכה ליחס מזלזל מהתקשורת המקומית ובעיקר מהאוהדים של הבלאנקוס.

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם לצד גארת' בייל. Clive Rose, GettyImages
מאמין בו. מוריניו ובייל/GettyImages, Clive Rose

מוריניו מבטל את הטענות נגד השחקן שלו. "מוניטין זה דבר אחד, עובדות הן דבר אחר", אמר על מוריניו על בייל, ואישר שיפתח היום (חמישי) מול אנטוורפן בליגה האירופית, "הייתי רוצה מאוד שיהיה לי את הרזומה שלו וארבע זכיות בליגת האלופות. לי יש רק שני גביעים. העובדות הן שלגארת' הייתה השפעה גדולה על המועדון ההוא.

עוד בוואלה!

חמישי בליגה האירופית: ליאור רפאלוב הלוהט מחכה לטוטנהאם

לכתבה המלאה

"מאז שהוא הגיע, הם זכו ארבע פעמים בליגת האלופות בחמש עונות. הוא עובד קשה מאוד. הוא משמש דוגמה לכולם. שחקן כמוהו, נסע לברנלי ביום שני, ישב 90 דקות על הספסל, לא שיחק דקה. ההתנהגות שלו כשחקן קבוצתי היא מדהימה. ההתנהגות שלו פה אדירה, והוא חוזר למיטבו. אני רואה את זה בעיניים, אבל המספרים גם מראים את זה. הוא משתפר, ואני חושב שבקרוב נראה את גארת' ברמה הגבוהה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully