וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' הבטיח את המקום הראשון בתום העונה בפעם השישית, והשתווה לפיט סמפראס

הסרבי גבר על 6:7 (11), 3:6 על צ'וריץ' בדרך לרבע גמר טורניר וינה, ובדרך השתווה לאלילו סמפראס והותיר מאחוריו את נדאל, פדרר וקונורס: "חלום שהתגשם"

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

נובאק דג'וקוביץ' ניצח היום (רביעי) את בורנה צ'וריץ' והעפיל לרבע גמר טורניר וינה, אבל עבור הסרבי מדובר בניצחון עם משמעות סמלית: דג'וקוביץ' הבטיח רשמית את המקום הראשון בתום העונה (אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי בעליל ורפאל נדאל יירשם כוויילד קארד לטורניר זניח), והסרבי עושה זאת בפעם השישית בקריירה.

היחיד שהצליח לסיים את העונה במקום הראשון במשך שש שנים הוא פיט סמפראס, בעוד יריבו הגדולים של דג'וקוביץ' - רפאל נדאל ורוג'ר פדרר - עשו זאת "רק" חמש פעמים. גם ג'ימי קונורס סיים את העונה בפסגה חמש פעמים, כך שכעת דג'וקוביץ' בפסגה לצד סמפראס, ועוד ידו נטויה. "פיט סמפראס היה שחקן שהערצתי כשגדלתי כילד", אמר נולה, "ולהשוות את השיא שלו זה ללא ספק חלום שמתגשם".

דג'וקוביץ' נאלץ לעבוד קשה במשך שעתיים ו-7 דקות מול בוריץ' הקרואטי, המדורג 24 בעולם. המערכה הראשונה נגררה לשובר שוויון דרמטי, שבו נולה ניצח 11:13, אחרי שהציל ארבע נקודות מערכה. במערכה השנייה הסרבי השלים את העובדה, ואחרי הניצחון ידע להעריך את הרגע.

כידוע, לדג'וקוביץ' יש ב-2020 רק הפסד אמיתי אחד, לרפאל נדאל ברולאן גארוס (על אף שהפסיד באליפות ארה"ב לפבלו קארניו בוסטה אחרי התקרית עם שופטת הקו). הוא עדיין מפגר אחרי נדאל ופדרר במספר הזכיות בגרנד סלאמים (20 לשניים שבפסגה מול ה-18 של דג'וקוביץ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully