וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: השוער השווה, אלמקייס ודן האח ניצחו בפנדלים, קינדה הבטיח מקום בפלייאוף

עודכן לאחרונה: 29.10.2020 / 7:27

אלמקייס (120 דקות) חגג עם השוער קופמאנס שקבע 1:1 מול ספרטה בדקה ה-94, בדרך ל-3:5 בפנדלים. 81 דקות לקינדה ב-0:1 של קנזס סיטי על סינסינטי, שער לאצילי, בכורה לצור בקפריסין

צפו בנגיחה של שוער דן האח לוק קופמאנס/באדיבות ספורט 1

* גדי קינדה שיחק הלילה (בין רביעי לחמישי) 81 דקות בניצחון קנזס סיטי 0:1 על סינסינטי, שהבטיח עבור קבוצתו מקום בפלייאוף של ה-MLS. רוג'ר אספינוסה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-57 וסידר לקנזס סיטי גם את פסגת המערב.

* עומר אצילי כבש הערב במשחק הגביע של אפואל ניקוסיה מול פאיק מהליגה השנייה בקפריסין. הקיצוני, שהצטרף אל הקבוצה בקיץ אחרי ששוחרר ממכבי תל אביב, מצא את הרשת בדקה ה-42 וכבש את השער השני של קבוצתו, שטיילה ל-0:3 מול יריבה נחותה בהרבה. אפואל ניקוסיה השיגה ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון והפרידה מהמאמן מריוס אוזונודיס. אצילי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-57, בן שהר נכנס לשחק באותה דקה.

* גם בליגה הקפריסאית נערך היום משחק ואנורתוזיס פמגוסטה הצליחה לנצח 0:1 את אתניקוס אכנאס בחוץ משער של גאורגי קביליטאיה בדקה ה-69. דור מיכה נכנס כמחליף בדקה ה-46, בעוד אסף צור ערך בכורה כשהוקפץ ברגע האחרון להרכב במקום השוער גיורגי לוריה שנפצע בחימום, ושמר על שער נקי.

* עילאי אלמקייס היה שותף הערב לדרמה גדולה, כאשר דן האח עברה שלב בגביע ההולנדי אחרי ניצחון 3:5 בפנדלים על ספרטה רוטרדם, אליהם הגיעה רק בזכות נגיחת שוויון של השוער לוק קופמאנס שקבע 1:1 בדקה ה-94. הקשר הצעיר של נבחרת ישראל פתח בהרכב ושיחק 120 דקות, אבל לא היה בין חמשת הבועטים של המנצחת.

* קני סייף שיחק 81 דקות בניצחון החוץ של לכיה גדנסק 1:3 על ויסלה קרקוב. קבוצתו התקדמה למקום החמישי בליגה הפולנית עם 13 נקודות משמונה משחקים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
השוער לוק קופמאנס עם עילאי אלמקייס שחקני דן האח. Soccrates Images, GettyImages
עילאי אלמקייס עם השוער הכובש לוק קופמאנס/GettyImages, Soccrates Images

* ניר לקס נכנס כמחליף בדקה ה-59, כשקבוצתו פטרולול סיימה ב-1:1 ביתי מול סלאטינה בליגה השנייה ברומניה. בן לוי לא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully