וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: השוער השווה, אלמקייס ודן האח ניצחו בפנדלים, קינדה הבטיח מקום בפלייאוף

עודכן לאחרונה: 29.10.2020 / 7:27

אלמקייס (120 דקות) חגג עם השוער קופמאנס שקבע 1:1 מול ספרטה בדקה ה-94, בדרך ל-3:5 בפנדלים. 81 דקות לקינדה ב-0:1 של קנזס סיטי על סינסינטי, שער לאצילי, בכורה לצור בקפריסין

צפו בנגיחה של שוער דן האח לוק קופמאנס/באדיבות ספורט 1

* גדי קינדה שיחק הלילה (בין רביעי לחמישי) 81 דקות בניצחון קנזס סיטי 0:1 על סינסינטי, שהבטיח עבור קבוצתו מקום בפלייאוף של ה-MLS. רוג'ר אספינוסה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-57 וסידר לקנזס סיטי גם את פסגת המערב.

* עומר אצילי כבש הערב במשחק הגביע של אפואל ניקוסיה מול פאיק מהליגה השנייה בקפריסין. הקיצוני, שהצטרף אל הקבוצה בקיץ אחרי ששוחרר ממכבי תל אביב, מצא את הרשת בדקה ה-42 וכבש את השער השני של קבוצתו, שטיילה ל-0:3 מול יריבה נחותה בהרבה. אפואל ניקוסיה השיגה ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון והפרידה מהמאמן מריוס אוזונודיס. אצילי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-57, בן שהר נכנס לשחק באותה דקה.

* גם בליגה הקפריסאית נערך היום משחק ואנורתוזיס פמגוסטה הצליחה לנצח 0:1 את אתניקוס אכנאס בחוץ משער של גאורגי קביליטאיה בדקה ה-69. דור מיכה נכנס כמחליף בדקה ה-46, בעוד אסף צור ערך בכורה כשהוקפץ ברגע האחרון להרכב במקום השוער גיורגי לוריה שנפצע בחימום, ושמר על שער נקי.

* עילאי אלמקייס היה שותף הערב לדרמה גדולה, כאשר דן האח עברה שלב בגביע ההולנדי אחרי ניצחון 3:5 בפנדלים על ספרטה רוטרדם, אליהם הגיעה רק בזכות נגיחת שוויון של השוער לוק קופמאנס שקבע 1:1 בדקה ה-94. הקשר הצעיר של נבחרת ישראל פתח בהרכב ושיחק 120 דקות, אבל לא היה בין חמשת הבועטים של המנצחת.

* קני סייף שיחק 81 דקות בניצחון החוץ של לכיה גדנסק 1:3 על ויסלה קרקוב. קבוצתו התקדמה למקום החמישי בליגה הפולנית עם 13 נקודות משמונה משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
השוער לוק קופמאנס עם עילאי אלמקייס שחקני דן האח. Soccrates Images, GettyImages
עילאי אלמקייס עם השוער הכובש לוק קופמאנס/GettyImages, Soccrates Images

* ניר לקס נכנס כמחליף בדקה ה-59, כשקבוצתו פטרולול סיימה ב-1:1 ביתי מול סלאטינה בליגה השנייה ברומניה. בן לוי לא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully