וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה הגיב לפרשת ויניסיוס, בריאל מדריד מודים: יש בעיה עם הברזילאי

אחרי שהחלוץ נשמע מבקר את ויניסיוס ("הוא משחק נגדנו") ומבקש לא למסור לו: בנזמה הציע להתעלם מהפרשה, הברזילאי לא עושה עניין, אבל בקבוצה חוששים מהתפקוד של ויניסיוס

ז'וספ מריה ברתומאו עוזב את משרדי ברצלונה אחרי שהתפטר/מתוך טוויטר

ריאל מדריד שוב לא שקטה. אומנם הניצחון המתוק בקלאסיקו החזיר את הביטחון והשקט לבלאנקוס אחרי שני ההפסדים הרצופים (לקאדיס ולשחטאר), אבל אתמול ריאל נקלעה לפיגור 2:0 מול מנשנגלאדבך בליגת האלופות, ובקושי רב הצליחה לסחוט נקודה ולסיים ב-2:2 בזכות שערים של קרים בנזמה (87) וקאסמירו (93), שמנע ממנה להיות במקום האחרון בבית עם שני הפסדים בשני משחקים.

עם זאת, היום הכותרות בתקשורת הספרדית נגעו בעיקר בשיחה פיקנטית שפורסמה בין בנזמה לפרלאן מנדי במנהרה במחצית המשחק, שבה החלוץ מתח ביקורת חריפה על ויניסיוס, שרשם משחק מסורבל וחלש. "הוא עושה מה שהוא רוצה על המגרש", נראה בנזמה אומר לבן ארצו. "הוא לא איתנו אחי, הוא משחק נגדנו". בנזמה אף ביקש לא למסור לברזילאי. יש לציין כי במחצית השנייה בנזמה באמת לא מסר ולו פעם אחת לוויניסיוס, אחרי שמסר לו שלוש פעמים במחצית הראשונה.

ויניסיוס, קארים בנזמה, ריאל מדריד. AP Photo/Peter Dejong, AP
לכלוך שפורסם או משהו בשגרה? בנזמה עם ויניסיוס/AP, AP Photo/Peter Dejong
ויניסיוס, קארים בנזמה, ריאל מדריד. Manu Fernandez, AP
מקורבי ויניסיוס: הוא רואה בבנזמה מנטור/AP, Manu Fernandez

היום במדריד פרסמו ש"גורמים בחדר ההלבשה הודו שיש במועדון חששות בקרב השחקנים והצוות המקצועי בנוגע לקבלת ההחלטות של ויניסיוס בשליש האחרון". עם זאת, בקבוצה מאמינים שהוא עדיין שחקן כישרוני, מלא פוטנציאל, ושהוא עוד ישתפר כשיקבל יותר ביטחון.

עוד דווח שבקרב מקורביו של ויניסיוס לא התרגשו מהפרסום המביך, וטענו שם שהדברים שאמר בנזמה הם שגרתיים מאוד בשיחות בין שחקני כדורגל. מקורבי ויניסיוס "הופתעו מאוד" מהדברים, לאור העובדה שהברזילאי הצעיר מאוד נהנה לשחק לצד בנזמה ורואה בו כמנטור ומודל לחיקוי, כשברשת מראים לא מעט תיעודים שבהם בנזמה נראה מחבק את וינסיוס ומנסה לרומם את רוחו עם הערות כמו "תרים את הראש".

בנזמה הגיב לסערה וכתב היום באינסטגרם: "בזמן שהכלבים נובחים, מספר 9 עובר" ("el nueve pasa"). הכוונה ככל הנראה היא ל"הכלבים נובחים והשיירה עוברת", כלומר שאחרים מדברים, והוא ימשיך להבקיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully