וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: נדחה המשחק בין זניט סנט פטרסבורג לפנאתינייקוס

בעקבות הידבקותו של אחד משחקני הירוקים, הוחלט שהם לא ימריאו לרוסיה. נקבעו תאריכים חדשים למשחקים שנדחו מהמחזורים הקודמים, גם משחקה של אנאדולו אפס נגד אולימפיאקוס בסכנת דחייה. ניצחון לתומר גינת ביורוקאפ

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

היורוליג הודיעה היום (רביעי) על דחיית המשחק בין זניט סנט פטרסבורג לפנאתינייקוס שהיה אמור להיערך מחר בעקבות מקרה הידבקות בקורונה בקבוצה היוונית. ההחלטה הגיעה מכיוון ששאר שחקני הירוקים נדרשו לעבור בדיקת קורונה נוספת, והם העדיפו לחכות לתוצאות באתונה על מנת להימנע מצורך בבידוד ברוסיה במקרה וחלקם יימצאו חיוביים.

הבוקר פרסמה הליגה את המועדים החדשים למשחקים שכבר נדחו: ב-11.11 ייערכו המשחקים בין וילרבאן לכוכב האדום (מהמחזור הרביעי) ובין זניט לארמאני מילאנו (מהמחזור החמישי), ב-1.12 ייערך המשחק בין וילרבאן לפנאתינייקוס וב-8.12 ייערכו המשחקים בין אנאדולו אפס לוילרבאן (מהמחזור החמישי) ובין ולנסיה לזניט (מהמחזור הרביעי).

גם המשחק בין אולימפיאקוס לאנאדולו אפס שמתוכנן ליום שישי עשוי להידחות, לאחר שבתקשורת היוונית דווח כי הסנטר המחליף של אפס, סרטאק שאנלי, נמצא חיובי בבדיקה שנערכה לקראת יציאת הקבוצה לפיראוס.

* תומר גינת קלע 2 נקודות ב-29 דקות בניצחונה של מטרופליטנס 92 בחוץ על ברשיה 70:75 ביורוקאפ. הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה ולקח 5 ריבאונדים. טי.ג'יי קליין קלע 5 נקודות אצל המפסידה.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully