וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנפלאות הקורונה: חדר התדריכים המאולתר של בית"ר ירושלים

28.10.2020 / 10:46

בשל האיסור להתכנס במקום סגור, הירושלמים עורכים אסיפות וידאו בחנות המרצ'נדייז הניידת של המועדון: "זה לא אידיאלי, אבל אין ברירה אחרת". קונטה בספק להפועל תל אביב (ש', 19:50, ספורט 2), אחרי שהתלונן על כאבים, חלאופילו פלייטר ותמיר עדי ייעדרו, שלום אדרי בכוננות

חתימת שת"פ בין מנהלת ליגת העל הישראלית לזו של איחוד האמירויות/מנהלת ליגת העל

בבית"ר ירושלים מקפידים מאוד על כל הנהלים מאז החזרה מהסגר: סלובודן דראפיץ', שי ברדה והשחקנים מגיעים מהבית עם מדי האימון, מתארגנים בנפרד וחוזרים הביתה בסוף כל אימון מבלי להתקלח. אבל עידן הקורונה מביא איתו אתגרים שונים ומשונים, ודבר אחד נשאר בכל זאת בגדר סימן שאלה: אם אסור להתכנס במקום סגור, איך הצוות המקצועי אמור להעביר תדריכי וידאו, שהם חלק בלתי נפרד מההכנה למשחקים?

בבית"ר רצו למצוא איזור מוצל בשטח פתוח, ומצאו פיתרון יצירתי למדי. איש המשק מאיר הרוש העביר את הטלוויזיה מחדרם של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה והתקין אותה בחנות הניידת של מוצרי הקבוצה, שבימים כתיקונם מוכרת מרצ'נדייז ועוברת ממקום למקום כמו אוטו גלידה של פעם, ובצוק העיתים משמשת כחדר תדריכים.

חנות האוהדים של בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חנות האוהדים בימים אחרים/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

אז איך זה קורה? לחנות הניידת יש גגון מוצל שמתרומם כשהיא נפתחת והוא מייצר צל עבור השחקנים. השחקנים מגיעים בקפסולות של 6 עד 10 שחקנים, שומרים על מרחק של שני מטר ומקבלים תדרוך מדראפיץ' וברדה, שעומדים בסמוך לרכב.

מספר שחקנים התלוננו על החום בזמן האסיפות, אבל בינתיים זה הפיתרון הכי טוב שבבית"ר מצאו. בנוסף לפתרון המאולתר, כל שחקן מקבל תדריך וידאו אישי על הספסלים במתחם האימונים בבית וגן. "זה לא אידיאלי, אין כמו תדריך בחדר ממוזג ובישיבה רגועה, אבל זה מה שיש כרגע. עושים את הכי טוב עם כל הקושי".

עוד בוואלה!

העברת ירדן שועה הושלמה. המנהלת קנסה את בית"ר ב-100 אלף שקל

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מצב משונה. שחקני בית"ר מתאמנים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בשבת תפגוש בית"ר את הפועל תל אביב במשחק החזרה הרשמי לליגה. אנטואן קונטה התלונן אתמול על כאבים בשריר האחורי והוא בספק למשחק. במועדון ממתינים לתוצאות הבדיקה של תמיר עדי כדי להבין מה חומרת הפציעה, אבל בכל מקרה ההערכה היא שייעדר בשבועות הקרובים. גם חלאופילו פלייטר שנפצע במשחק האימון נגד כפר שלם, צפוי להיעדר בשבועות הקרובים.

עידן ורד יעבור מבחן כשירות לפני המשחק ואם יקבל את האישור, הוא אמור לפתוח. אם הקשר הוותיק ייעדר, שלום אדרי יעלה בקישור יחד עם אביאל זרגרי, עלי מוחמד ומיכאל אוחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully