וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון שוינפלד: "בהתחלה ארזתי רק מזוודה קטנה, בסוף נשארתי בישראל ארבע שנים"

ההתחלה ("חצי השנה הראשונה הייתה קשה מאוד"), הגעגועים ("לא כל אחד זוכה להזדמנות כזו") והדרבי התל אביבי: "משחק שאסור להפסיד". חלוץ מינסוטה בריאיון בארצות הברית על התקופה בישראל

ז'וספ מריה ברתומאו עוזב את משרדי ברצלונה אחרי שהתפטר/מתוך טוויטר

מינסוטה יונייטד הגיעה למשחק החוץ מול סינסינטי ביום ראשון האחרון עם ניצחון בודד בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. היא כבר הייתה בדרך הבטוחה לעוד משחק ללא ניצחון, כשלוח התוצאות הראה 0:0 עד לדקה ה-90. אלא שעמוק בתוך תוספת הזמן, ארון שוינפלד, שנכנס כמחליף בדקה ה-76, הצליח למצוא את הרשת מקרוב וקבע 0:1 דרמטי לזכות קבוצתו.

מדובר בשער הראשון של שוינפלד ב-MLS מאז שהרשית במדי קבוצתו האחרונה בליגה קולומבוס קרו, אי שם באוקטובר 2015. הודות לשער ולניצחון הנחשק של קבוצתו, זכה שוינפלד לריאיון נרחב באתר bemidjipioneer, המסקר את קבוצות הספורט במינסוטה.

"התקופה בישראל? בהתחלה ארזתי מזוודה קטנה, אבל בסוף נשארתי שם ארבע שנים", אמר שוינפלד על השנים שהעביר במכבי נתניה, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב בליגת העל. "חצי השנה הראשונה הייתה קשה מאוד, במיוחד בפן המנטלי. על כר הדשא הכול הלך חלק, שיחקתי אולי את הכדורגל הטוב בקריירה שלי. לא הפסקתי להבקיע, אבל תמיד הרגשתי שהיה חסר לי משהו בהתחלה. בסופו של דבר למדתי לחיות עם ההרגשה הזו".

"אני מרגיש בר מזל שנפלה בחלקי הזדמנות שכזו - לחוות וללמוד תרבויות חדשות במקומות שונים בעולם", הוסיף החלוץ. "לא כל אחד זוכה להזדמנויות כאלו. זו הייתה תקופה נחמדה מאוד".

"אני זוכר שבשבוע של משחק דרבי, קשה היה ללכת ברחוב", אומר שוינפלד. "אוהדים צועקים לכיוונך דברים, גם טובים וגם רעים. עבורם הדרבי הוא הכול; מדובר במשחק אחד שאסור להפסיד, ואם אתה בכל זאת מפסיד, האוהדים יהיו גמורים לשבוע או יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully