וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה אחרי 32 שנה: לוס אנג'לס דודג'רס זכתה בוורלד סיריס

הדודג'רס הכניעו את טמפה ביי 1:3, ועם 2:4 בסדרה הצטרפו ללייקרס והשלימו דאבל שנתי לעיר. קורי סיגר MVP, ג'סטין טרנר אובחן בקורונה במהלך המשחק ונופה אך הצטרף לחגיגות בסיום

שחקני לוס אנג'לס דודג'רס חוגגים זכייה בוורלד סיריס. Sean M. Huffy, GettyImages
ללא ספק הגיע להם. שחקני הדודג'רס/GettyImages, Sean M. Huffy

1988 היא שנה שזוכרים היטב בלוס אנג'לס. זו השנה האחרונה שבה שתי הקבוצות מהעיר, הלייקרס והדודג'רס, זכו ביחד באליפות. הלייקרס עוד קטפו מאז תארים, הדודג'רס לא. הלילה המאזן השתנה. לוס אנג'לס ניצחה את טמפה ביי 1:3, השלימה 2:4 בסדרה וזכתה בוורלד סיריס.

חלק מהניצחון חייבת לוס אנג'לס לקווין קאש, מאמן הרייז. בלייק סנל, המגיש שלו, היה דומיננטי במשך חמישה אינינגים אבל בשישי העלה לבסיס את אוסטין ברנס. קאש, באופן תמוה, החליט להחליף אותו וזה עלה לו בשתי ריצות, אחת מהן כתוצאה מהגשה פראית של ניק אנדרסון. מפיגור 1:0 עלו הדודג'רס ל-1:2, הוסיפו ריצה מאוחר יותר ושמרו על היתרון כדי לנצח.

קורי סיגר היה המצטיין בסדרה, לאחר שחבט ב-40 אחוז עם חמש הכנסות רצים ושש הולכות. הוא חבט בכדור שאפשר למוקי בטס להיכנס הביתה ולהעלות ל-1:2 באינינג השישי. בטס, אגב, הגיע רק השנה בטרייד מבוסטון: "אני רק שמח שהגעתי ושמח שיכולתי לתרום", אמר בסיום.

ג'סטין טרנר מהדודג'רס פתח במשחק, אבל באינינג השמיני הגיעה תוצאת הבדיקות החיובית שלו והוא נמשה מהמשחק לאחר שאובחן בקורונה. עם זאת, זו עדיין אמריקה, וטרנר הגיע למגרש כשעה לאחר הסיום והצטלם עם התואר, כשהוא זוכה לחיבוק מקלייטון קרשאו.

ג'סטין טרנר שחקן לוס אנג'לס דודג'רס אחרי הזכייה בוורלד סיריס. AP
רק באמריקה. טרנר והגביע/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully