וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "הפציעה של פאביניו היא הדבר האחרון שהיינו צריכים"

בליברפול מקווים שהברזילאי לא סובל מקרע. המאמן על המשחק נגד מיטיולנד: "כמו נישואין, היו רגעים טובים ורגעים רעים"

תקציר ה-1:2 של ליברפול על שפילד יונייטד/ספורט1

מה יהיה עם הפציעות של ליברפול בחוליית ההגנה? פאביניו הברזילאי הוחלף אמש (שלישי) בדקה ה-30 בניצחון 0:2 על מיטיולנד בליגת האלופות אחרי שנפצע בשריר הירך האחורי וצלע החוצה. הברזילאי תופקד במשחקים האחרונים כבלם בעקבות הפציעות של וירג'יל ואן דייק וג'ואל מאטיפ. באלופת אנגליה מקווים שמדובר במתיחה בלבד ולא בקרע שישבית אותו לתקופה של 6-8 שבועות.

פאביניו, ששיתף פעולה עם ג'ו גומז במרכז ההגנה המאולתרת של אלופת אנגליה, קיבל טיפול לפני שהוחלף על ידי ריס וויליאמס בן ה-19, שבעונה שעברה שיחק כמושאל בקידרמינסטר מהליגה החמישית באנגליה. "זה הדבר האחרון שהיינו צריכים", אמר יורגן קלופ בסיום, "פאביניו הרגיש כאב בשריר הירך האחורי וזה לא טוב. הוא אמר שהוא יכול להמשיך לשחק, אבל לא יוכל לעשות ספרינטים, כך שזה לא ממש עוזר. הוא יעבור בדיקת ונדע יותר בהמשך".

פאביניו, שחקן ליברפול. רויטרס
יחמיץ משחקים, השאלה היא כמה. פאביניו/רויטרס

המאמן הגרמני אמר על המשחק: "למיטיולנד מגיע כל הכבוד. היא הובסה במשחק הראשון, אבל השתמשה בו כשיעור והיום שיחקה היטב וגם הגיעה לשלוש הזדמנויות לכיבוש. המשחק היה קצת כמו חיי נישואין - היו זמנים טובים וזמנים רעים. למעשה אלה לא זמנים רעים, אלא יותר מתעתעים. היינו צריכים להישאר בהם ביחד וזה מה שהשחקנים עשו".

ומה עוד? דיוגו ז'וטה שמצא את הרשת בדקה ה-55, כבש את השער ה-10,000 בהיסטוריה של ליברפול - פרס ראוי על הכושר המצוין שלו מאז שהגיע מוולבס לפני כמה שבועות. "כמובן שאני מאוד מרוצה שכבשתי ושהשער שלי הוא נקודת ציון, אבל אני שמח בעיקר בזכות הניצחון", אמר הפורטוגלי בלקוניות אחרי שריקת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully