וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: אלוף העולם ב-100 מטר כריסטיאן קולמן הושעה לשנתיים

האמריקאי, שזכה במדליית הזהב בדוחא 2019, לא יוכל להשתתף במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021 אחרי שנעדר משלוש בדיקות ברציפות. בזכות הקבלות מהחנות: הטענה שלו נדחתה על הסף

פלייר: טוטנהאם - לאסק לינץ 0:3/ספורט 1

אלוף העולם בריצת 100 מטר כריסטיאן קולמן הושעה לשנתיים מפעילות אחרי ש"הפר את התקנון" של איגוד האתלטיקה העולמי, ויחמיץ את המשחקים האולימפיים טוקיו 2021. קולמן לא התייצב לשלוש בדיקות סמים, והאמריקאי בן ה-24, שלמעשה מושעה כבר מחודש מאי השנה, יחמיץ בעקבות ההחלטה את המשחקים בטוקיו, שאמורים להיערך בקיץ הבא ביפן אחרי שנדחו מאוגוסט 2020. קולמן, כזכור, זכה במדליית הזהב בריצת ה-100 מטר באליפות העולם שנערכה בדוחא ב-2019.

כריסטיאן קולמן אצן אמריקאי. GettyImages
עוד אלוף לרשימה. קולמן/GettyImages

האצן הצליח לחמוק עד עתה מהשעיה ארוכה, וטען שהבודקים לא פעלו כשורה כש"פספסו" אותו בבית ב-9 בדצמבר, מאחר שהוא הלך לעשות קניות לכבוד חג המולד. הבודקים לעומת זאת טענו שהגיעו בשעה שבה נקבעה הפגישה. קולמן טען שהוא הגיע בזמן - בין 19:15 ל-20:15, אבל הקבלות של הקניות שלו הוכיחו שהוא רכש דברים בשעה 20:22. "לא קיבלנו את הטענה של האצן", נמסר. ההשעיה תסתיים ב-13 במאי 2022, והוא יוכל לערער לבית הדין העליון לערעורים.

עוד בוואלה!

לילה היסטורי בוולנסיה: שני שיאי עולם באתלטיקה נשברו בערב אחד

לכתבה המלאה

בשנה שעברה קולמן הצליח לחמוק מהשעיה, כאשר הסוכנות למלחמה בסמים של ארה"ב (USADA) ביטלה את כתב האישום שלו, בעקבות טענה ששלוש הבדיקות הרצופות לא נעשו בפרק זמן של 12 חודשים. קולמן, שגם זכה במדליית הזהב ב-100 שליחים עם ארה"ב בדוחא, דרש התנצלות - אבל כעת הפעמיים של "פספוס" הבדיקה הפכו לשלוש באופן רשמי, והוא ספג את עונש ההשעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully