וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס ראמס ניצחה את שיקגו 10:24

הראמס ניצלו עוד משחק רע התקפית של הברס ועם רבע שלישי טוב סגרו את הסיפור. אודל בקהאם ג'וניור קרע את רצועות הברך וסיים את העונה

ג'וש ריינולדס שחקן לוס אנג'לס ראמס. Katherine Mulhay, GettyImages
ג'וש ריינולדס והראמס נותנים קרב מטורף ב-NFC מערב/GettyImages, Katherine Mulhay

ה-NFC מערב הוא הבית הכי איכותי ב-NFL, ואם מישהו היה צריך עוד הוכחה לכך הוא קיבל אותה הלילה, כשלוס אנג'לס ראמס גברה על שיקגו 10:24, ועם מאזן 2:5 צמצמה פערים מסיאטל (1:5) ומאריזונה (2:5). הברס (2:5) רואים את הגב של גרין ביי (1:5) ב-NFC צפון.

לוס אנג'לס הייתה בשליטה לכל אורך המשחק ואחרי יתרון 3:10 בהפסקה סגרה את הפינה עם שני טאצ'דאונים ברבע השלישי ללא מענה. הברס, לעומתם, ממשיכים להיות מאותגרים התקפית. 219 יארד ושתי מסירות לטאצ'דאון לג'רד גוף בלוס אנג'לס, ניק פולס עם עוד משחק חלש בשיקגו - 261 יארד ושני איבודים.

עוד מהליגה: אודל בקהאם ג'וניור, התופס הכוכב של קליבלנד, קרע את רצועות הברך ולא ישוב לשחק העונה. סן פרנסיסקו איבדה את התופס דיבו סמואל והרץ ג'ף ווילסון, שגם הם נפצעו ולא יחזרו בשבועות הקרובים. קאם ניוטון, הקוורטרבק של ניו אינגלנד, הודה שהמשרה שלו בסכנה: "הדבר הראשון שעשיתי כשחזרתי הביתה", אמר לאחר התבוסה 33:6 לפורטי ניינרס, "היה: תמשיך לשחק ככה ותמצא את עצמך על הספסל לתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully