וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: תומר גינת הצטיין, לבלואה מטרופוליטן נותרה מושלמת

הישראלי קלע 23 נקודות ודייק ב-70 אחוז ל-2 נקודות ב-76:82 הדרמטי של קבוצתו על לימוז'. טורקיה: אנאדולו ניצחה 76:81 את בשיקטאש

שחקן מכה שופט בברוטליות בליגת הותיקים באורוגוואי/טוויטר

לבלואה מטרופוליטן ותומר גינת שמרו הערב (שני) על מאזן מושלם בליגה הצרפתית לאחר ניצחון 76:82 על לימוז' במחזור השלישי. שחקן הפנים הישראלי היה המצטיין במשחק וסיים עם 23 נקודות ו-3 ריבאונדים ב-26 דקות על הפרקט. בנוסף, דייק גינת ב-70 אחוזים ל-2 נקודות והוליך את קלעי המארחת, שנותרה אחת מבין שלוש קבוצות בצרפת שניצחו בכל משחקיהן.

לבלואה פתחה טוב יותר את המשחק והוליכה לכל אורך המחצית הראשונה, אך לימוז' חזרה בעזרת רבע שלישי טוב, אותו ניצחה 20:27. האורחת חזרה עד מינוס 2 בלבד בדקה האחרונה, ויכלה לצאת גם עם ניצחון אך נקודות של גינת בסיום סגרו עניין, וזה 76:82 ללבלואה. אנתוני בראון בלט גם הוא בשורות המנצחת עם 14 נקודות.

שחקן פריז לבלואה תומר גינת. טוויטר, אתר רשמי
הצטיין וסייע לקבוצתו לשמור על מאזנה המשולם. תומר גינת/אתר רשמי, טוויטר

* טורקיה: אנאדולו אפס השיגה הערב ניצחון חוץ קשה על בשיקטאש, 74:81, במסגרת המחזור החמישי בליגה המקומית. ואסיליה מיציץ' ואדריאן מוארמן הצטיינו בשורות הקבוצה של ארגין עתמן עם 18 נקודות כ"א. זהו ניצחונה החמישי העונה של אנאדולו, שנותרה מושלמת, כמו פנרבחצ'ה שמחזיקה גם היא במאזן 0:5.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר גינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully